Gå til innhold

Forbanna Helse Førde!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skjønner politikerene at det ikke kan opprettholdes tre sykehus i et så lite fylke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et lite lokalsykehus 10 minutter unna. Jeg skulle ikke føde her fordi jeg var redd de ikke hadde god nok kompetanse. Men gjett om jeg var glad for dette sykehuset da jeg fikk morkakeløsning og stort blodtap. Gutten min var ute på en time.

Vi så hvor sårbare vi var da det var vulkanutbrudd og både fly og helikoptertrafikken måtte stå. Da er to timer reisevei veldig langt, og mange liv kan gå tapt.

Håper lokalsykehusene vil bestå.

Skrevet

Sogn og Fjordane er vek ikke akkurat et lite fylke.... har du sett på kartet???

Skrevet

Med så få innbyggere mente jeg. Avstandene er ikke større enn i endel andre fylker.

Skrevet

Og veiene er flotte, fort å komme seg fra A til B...

Skrevet

Det er sant at det er mange som har mye lenger vei til sykehus enn de som bor i Sogn og Fjordane, MEN det er ikke mange steder hvor veiene er så dårlige! Jeg er innflytter og har bodd flere andre steder i landet, og veistandarden andre steder i landet er betraktelig bedre enn her. Bare se på E39 som jo er hovedfartsåren gjennom fylket, noen steder er den så dårlig at det er en skam! Strekningen Førde-Lavik er et eksempel..

Når det er sagt så syns at det er for mye med tre sykehus i et så lite fylke. Og at det er viktig med ett sykehus som fungerer istedet for tre som delvis fungerer.

De burde bruke pengene på veiene istedet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...