Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #26 Skrevet 17. juni 2010 Aaaaha... SÅ dere vet hvem dere er mao? Eller er dere bare dib/bim venner?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #27 Skrevet 17. juni 2010 Jepp,det var natt til mandag Er koselig med dib ser du!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #28 Skrevet 17. juni 2010 bare kakle venner her, bor på forskjellig side av landet (om jeg husker rett) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #29 Skrevet 17. juni 2010 kjenner til den å.. hadde en tante som var frisør, så hun pleide å klippe meg, helt til min mor ville ha meg kort. Min tante mente det ikke ville bli fint, så mamma tok meg et annet sted. Ti år og potteklipp, ble kalt Ole i flere år etterpå Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #30 Skrevet 17. juni 2010 bare å lage deg et navn å slenge seg med om man vil =P Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #31 Skrevet 17. juni 2010 HAHAHA,ole fønix Mamma var en jævel på å drite meg ut på hårfronten! gikk i 6 klasse og hjemmepermanent. Takk ,jeg så ut som en idiotisk puddel!!!!! Ble kalt mikrofonen i lengre tid...grøss!! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #32 Skrevet 17. juni 2010 hehe.. *dakar liten* var sjeleglad da jeg var 13 og exit åpna butikk i nærheten. Fikk endelig klær jeg likte I samme tidsrom ble jeg og min mor alene. Huun jobba mye for å få endene til å møtes, noe jeg brukte fullt. Har dårlig samvittighet for det i dag. Om det var noe jeg ville, pleide jeg å starte en krangel. Og avslutte med "du bryr deg jo ikke om annet enn jobben uansett". dette pleide å knekke min mor, og jeg fikk viljen min. Min første piercing (16, i tunga), min første fest hvor jeg ikke kom hjem (16år), røyke hjemme (16, men hun syns det var bedre jeg røyka hjemme enn hang ute) etc Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #33 Skrevet 18. juni 2010 Steike. Sry at jeg bare forsvant i går, det hel**** nettet mitt kubba. Teite folka på netcom satt hastigheten ned for andre gang denne mnd, men fått ordna det nå. men du er vel høyt å lavt for å bli styla til daten din du ; ) Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #34 Skrevet 18. juni 2010 Nettet mitt konka ut det og! Irriterende!!! Nei det er så dårlig vær at det ble en kjapp bytur hehe. Venter på at han minste skal bli henta,så får jeg se om jeg orker frisørtime,det regner som bare det,og jeg har ikke bil Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #35 Skrevet 18. juni 2010 kvir meg litt til å gå ut med mine to. Hakke bil vi heller, så må ta buss. Var ute å tok en røyk i ste, og kjentes ut som om det var storm i kastene. Og minsten som mista lua hin dagen, så en av dem må gå med bare hette =( Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #36 Skrevet 18. juni 2010 Uff den er lei Kjipt å miste lua. Minsten har klart å miste den ene skoen,så han måtte få nye i dag,og så tok jeg han med til frisøren for første gang,satt kjempefint i stolen! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #37 Skrevet 18. juni 2010 så bra da. Da minste her fikk første klipp klarte han ikke sitte selv, så sto på fanget mitt og lente seg mot meg, jeg var full i hår etterpå =P Han er ekspert på å katse ting i det øyeblikket man er uopmerksom. Sko,luer, votter,leker etc =P Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #38 Skrevet 18. juni 2010 Her kastes det i hytt og pine og....Spesielt smokken!!! Den elsker han å kaste når vi er på bussen,og han kaster den langt!! Veldig plagsomt,for han begynner å hylskrike etterpå for han savner smokken sin haha Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #39 Skrevet 18. juni 2010 hehe glad vi er ferdig med smokk her i huset, eldste slutta da han var 2,5. og da slutte minste i samme slengen, enda han knapt var ett =D Neste som skal ut her er bleiene. Tar nok litt tid med minste, da han ikke har særlig språk, men eldste har hvertfall begynt å si ifra før han har store ting på gang Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #40 Skrevet 18. juni 2010 Godt han har begynt å si ifra da Her slutta hun eldste med smokk når hun var 3 år. Og bleie på dagtid når hun var rundt 3. Men måtte ha på natta til hun var 6 år nesten,for hun tissa hele tiden på nettene. Minsten er enda bare 19 mnd,så han skal få ha smokken litt til. Og det er veldig greit å stappe den inn når jeg er ør i hodet haha,for han er ganske høylytt den sønnen min! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #41 Skrevet 18. juni 2010 må stille innrømme at når mini fikk tenner sist, hadde jeg to smokker liggende i frysen, som han fikk på natta om han ikke fikk sove Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #42 Skrevet 18. juni 2010 Tenner klør ,jeg mistet siste melketann når jeg var 14 år hehe,og husker når det skulle komme opp en ny! Vondt og det klødde,skulle gjerne hatt en smokk fra frysen jeg og da! Vaskebur...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #43 Skrevet 18. juni 2010 hehe.. da jeg fikk visdoms jekslene (mangler enda en) spiste jeg is i flere dager =P Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #44 Skrevet 18. juni 2010 kick meg i røo er du snill.. mye å gjøre før ungene skal leveres, men giddalaus til tusen Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #45 Skrevet 18. juni 2010 Har ikke fått dem enda jeg haha Men de kommer vel når jeg minst aner det....grøss!! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #46 Skrevet 18. juni 2010 der va tingene dies pakka, og oppvasken tatt. Støvsugingen må fint vente =P Klar for date nå da??? Fønix
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #47 Skrevet 18. juni 2010 Jeg venter enda på barnevakta jeg! Skulle kommet halv to,men neida! Er egentlig så er jeg mest klar for å sove i dag hehe.men blir nok klar om en liten stund Støvsuging ja,det må jeg og! Vaskebur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå