Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Hadde det på følelsen hehe Blir ikke så lenge da,har kun EN ussel røyk igjen,og hodepine...det tordner ute,og da får jeg alltid vondt i hodet! Eller iallefall om sommeren. men blir en liten stund da Den røyken kan vare leeenge om jeg vil hehe Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 uffda, hater toden. Alltid vært småredd, men kan ha å gjøre med at min far alltid ble livredd, da han vokste opp i statene med "thunder storms", får alltid migrene selv en 1/2 før det smeller. Så hvordan har din dag ært? Og hvem var fyren med moorsykkelen?? (nysgjerrige meg) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Du,min dag har vært ganske så sløv Sovet hele dagen hehe,i armkroken til motorsykkel mannen Jeg er forelska ser du!! Så nå planlegger jeg en helg med barnefri,ikke det at jeg kommer på en ting vi kan gjøre haha. Din dag da? Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 lang utedag med ungene, de var grå av sand etc da vi kom inn, så putta begge i baljen =) Snakka mye med typen i dag, da jeg ikke ser han før mandag, da poden hans skal døpes i helgen. Burde vært trøtt, men lys våken nå etter å ha snakka med han. Blir kaos dag i morgen med levering av unger, møte min "søster" i byn etc,så i morgen blir det nok tidlig kveld (liksom) Men gler meg til en skikkelig shoppe tur, da kleskapet er skrapa for klær som passer =) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Høres ut som en kjekk dag Jeg og minsten har mala i dag....han har maling i ørene 19 mnd gammel hehe. Hunden har og fått seg grønn hale,ufrivillig Jeg skal på shopping i morgen! Mine klær passer heller ikke lengre,eller de kan passe om jeg bare tar noen sit ups hehe,men det gidder jeg jo ikke! Så i morgen blir det spraytan,exstesions og legge på negler...så middag med min motorsykkel mann ehehe Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 å, skapet mitt er motsatt. Allt bare vokser og blir for stort. Problemet er at jeg nå er midt mellom to str, så blir strev å finne nye bukser =P Men er da mye dere kan finne på, både på soverommet og ellers =P Har bestilt meg time til frisøren for klipp, men ikke peil på åssen jeg vil ha det Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Bytte klesskap?? PLEASE! haha! Ja soverommet ja,begynner å bli litt lei den plassen nå Haha,så jeg vuderer å leie hotell i helga hehe. Hvordan har du håret nå da? kort eller langt? Jeg har langt,men er litt tynn i håret syns jeg (ingen andre enn meg synes det tydeligvis hhee) Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 laaangt hår (nesten ned i korsryggen) med fall fra litt under ørene utrolig glatt, så nesten umulig å sette opp uten en hel boks hårspray. Kan gjerne bytte klessakp ja, men ikke sikkert vi har samme stil da.. hvilken klesstil har du?? Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Ja si det,vet ikke hvordan jeg skal forklare stilen min jeg! Kan fint gå med baggy bukser,jeans som er smale ved leggene,ja går med alt egentlig! handler mest på gina tricot for tiden Akkuart nå har jeg lagt min elsk på en jeans som er liksom kutta opp nedover langs beina om du skjønner,store hull hehe. Eneste mora i barnehagen til sønnen min som går i hullete jeans Men jeg er jo enda ung,så hvorfor ikke Din stil da? Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 er vel ganske rocka og mørk i stilen (tidligere goth), men det er det vel mange metallica frelste som er (tenkte da på rocka delen) =P Standar antrekket på en hverdag er vel bootcut jeans (gjerne mørkeblå eller gråmelerte), lang svart topp, med tskjorte utenpå (gjerne saints and mortals), sølvfarga hoops i ørene, sotede øyne, og doc støvlettene mine Er jeg ute å går har jeg garantert ørepropper i ørene med musikk på full guffe Skal jeg småpynte meg (fest, kino med typen etc) har jeg et favoritt skjørt. Langt svart md korsettsnøring bak. Kile hel sandaler og en eller annen topp (gjerne svart den å) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 men kan plutselig labbe rundt i kosebuksa mi (selv ut på butikken) en lyseblå flanells pj bukse fra moods og ei tskjorte jeg fikk på et rødekors arangement (ikke aktiv selv, men kjenner en veldig søt fyr som er det) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Det der skjørtet ditt skulle jeg gjerne hatt kloa i! Jeg elsker alt som har med korsett å gjøre,det er så fiiiint!! Sotete øyne ja,får ikke det helt til jeg! mine øyne er rare....de passer best lys sminke hehehehe...Men jeg prøver meg alltid litt frem,av og til går jeg det til Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #16 Skrevet 17. juni 2010 eller sotet er vel litt feil.. min versjon av sotede.. Om du liker stilen, annbefaler jeg å ta en titt på http://www.blackrose.co.uk/index.php (kan glatt bruke en hel haug her) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #17 Skrevet 17. juni 2010 forslag til klipp da?? Fargen er nok bestemt.. Vært rødbrun en stund, men blir svart igjenn (ikke helsvart, mer brunsvart) Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #18 Skrevet 17. juni 2010 Der var det jammen mye fint!! Masse fine kjoler jeg kunne tenkt meg ja! Å jeg gleder meg til å fornøye klesskapet! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #19 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har alltid hatt lyst å klippe bob,men tør ikke!! Har langt hår selv,og tror nok jeg hadde angra... Men nei,har ikke forslag til klipp,for finner aldri ut hvordan jeg vil klippe meg selv engang hahah Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #20 Skrevet 17. juni 2010 join the club litt lyst på noe oppklippa med halvlang lugg, men så redd for å angre Lot typen klippe meg engang, han elska det, jeg hata det, og var så kort at det ikke var å gjøre noe med, gikk med lue i fem mnd Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #21 Skrevet 17. juni 2010 Du er gal,ingen mann får røre mitt hår Lugg ja,jeg klippa nettopp litt lugg,men den ender alltid i klemmer....hater den! Sånn er det alltid:Tenker at jeg vil ha lugg,klipper lugg,og hater den hahah Blir aldri fornøyd! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #22 Skrevet 17. juni 2010 Så søte dere er som fører en samtale på ett forum! (alså seriøst ment ikke ironisk) Vet dere ikke hvem dere snakker med egentlig? Spennende!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #23 Skrevet 17. juni 2010 når man er ung, stormforelska og sammen med en på kunstskolen gjør man mye rart =P Skal ikke til min vanlige frisør da de ikke hadde ledige timer. Så litt spent på de som skal styre med håret mitt denne gangen. Leker litt med ideen med å bare si at jeg vil ha litt lengde, så gi de frie tøyler, men vet ikke om jeg tør =P Fønix
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #24 Skrevet 17. juni 2010 chaten funker jo ikke =P Begynte vel natt til mandag =P
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #25 Skrevet 17. juni 2010 Hehehe,ja da kan man vel gjøre mye rart Jeg er så kjedelig at jeg alltid sier: Rører du mer enn 2 cm,så klipper jeg av alt håret ditt hahah OIg jeg mener det,ble skamklippa engang,hadde hår til rumpa når jeg gikk til frisøren,kom ut med bob,UNDER ØRENE!!!! :S Har hatt frisørskrekk siden Vaskebur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå