Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #26 Skrevet 18. juni 2010 Det er ganske nytt i Norge, du får surfe litt på det :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #27 Skrevet 18. juni 2010 haha, må le av hu som anbefaler lavkarbo-diett og spise mer fett :-) Greit nok, ræva forsvinner, men faren for hjerte og karsykdommer øker etter hvert som en bøtter i seg med søppelet hun vil at du skal spise. Hold deg til rundt 1200 kcal. Det gjør jeg, og jeg sykler 45 minutt hver dag i ca 22 km/t (på trimsykkel). Det fungerer veldig godt, og så lenge du spiser mye frukt, bær og grønt, så blir du veldig fort mett :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #28 Skrevet 18. juni 2010 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55:
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #29 Skrevet 18. juni 2010 Slutt å telle kalorier. Spis mer rent kjøtt og fisk og grønnsaker, kutt ned på brødskivene, kutt ut nudler og prim. Menyen nå er passe til å opprettholde vekten du har.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #30 Skrevet 18. juni 2010 DET kommer jor an på hva slags fett. Noe fett MÅ vi ha, og det kan være avgjørende for helsen vår. Mange misforstår dette med å være sunn. Og tror at bare man kutter fett og sukker så er alt i orden. Når man til og med kutter fett til små barn pga av de ikke skal få hjerte/kar sykdommer så er man ikke helt med. Les avsnittet _Slank med riktig fett_ i denne artikkelen: http://www.trim.no/pub/art.php?id=93
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #31 Skrevet 18. juni 2010 Til 1027 2155 her Jeg har forbedret kolestrolprøvene mine til det optimale ved å følge denne dietten over lang tid. Alle prøvene er MYE bedre, både de som gjelder dårlig og bra kolestrol. Dessuten så er ikke ordenltlig smør og dyrefett søppelfett. Det kommer an på hvem sine kostholdsanbefalinger man hører på. Og de lærde strides som kjent:-)) Og til deg andre som sa at det ikke egner seg for normalt slanke som skal ned noen kg. Det er akkurat det jeg gjorde. Jeg er bare 159 høy og noen få kg for mye. Nå er jeg 56 kg, har perfekt hud uten kviser, og perfekte kolestrolprøver.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #32 Skrevet 18. juni 2010 1006, er det ikke den de selger på alle helsekostbutikkene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå