Gå til innhold

Hageparty og vin! Noen som har lyst?? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i verden bor du, Helene? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle bare berolige Palesus, :-))) Vi trenger virkelig noe sus i palmene på en slik ting som hageparty!!

Jupp, har kommet nå, men du snakker om priser, :S En bensinstasjon ligger på 70 kr kurven,

Nja, alliddrett er et fremmedord, turning, ballett eller dans er det eneste som er for berter på den alderen :S

Skrevet

Lommedalen i Bærum... Er ikke sånn ut av denne verden-langt, men bare taxi fra Oslo koster jo 700 kroner :-P

Skrevet

Jeg vil!!

Men er så å si opptatt hver helg fram til fødsel, bare 5-6 uker igjen nå.

Hageparty på sensommeren klinger fint i mine ører og altså *hint, hint* Og mor kan nippe til hvitvin igjen ;-)

Skrevet

Snilla, sender deg en pm....

Skrevet

Jeg kjører jo fra Oslo vest da ... hadde vært kjekt med noen som ble med i bilen :)

frk Nilsen du er da ikke så langt unna meg er du ?

Dessuten MÅ det jo ikke være en lørdag.... en torsdag burde da og gå greit... eller hva?

Skrevet

Juppi, Liker Pm jeg :))))

Skrevet

Gulesider: Jeg holder til på østkanten, så det er ikke langt unna.

Torsdag er fint og ;-)

Men det er ferietid nå i to uker, skal ut å vise mage til slekt og venner før jeg popper.

Skrevet

jeg elsker at du spesielt tenkte på meg :)

når er begivenheten?

(helst ikke uke 26, for da har jeg besøk og det er litt småråttent og stikke av)

Skrevet

Ja mandag til søndag :P passer jo, for det er vel ingen som jobber her eller??

Hvor i kbg bor du?

Skrevet

Åååå, jeg vil også komme!!

Hvordan er det med flyforbindelse? Buhuuu...

Skrevet

Helene, det er absolutt ikke umulig å få sitte på med noen sikkert. Sånne detaljer må vi jo bare legge til rette! Om ikke annet får dere ta tog el buss oppover også får jeg organisere gubben og en kompis til å få folk hjem igjen eller no! He he....

Jeg tar i mot dato forslag fra dere alle jeg. så velger vi den datoen som passer best for de aller fleste!

Jeg personlig syns nok at vin og hageparty hadde vært greiest på en fredag eller lørdag :D

Skrevet

en fredag høres bra ut:) Jeg bor i Nedre Eiker, Er plass i bilen her om noen trenger sitte på:)

hva med fredag 16.juli ?

Skrevet

Da kan jeg plukke med meg deg, Siden jeg kjører fra Ringerike :-)

Skrevet

Får jeg haik kommer jeg gjerne! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...