Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Nå er vi noen her inne som har fjasa om å drikke vin sammen en varm sommerkveld, så jeg tenkte kanskje at vi kunne prøve å få det til også! Så hva sier dere jenter?? Sånn avstandsmessig er det kjekt og vite at jeg bor på kongsberg, her er det grei buss og togforbindelse til Oslo. Fra Drammen er det også, tror jeg, greit forbindelse til vestfold. Overnattingsmuligheter selvfølgelig her hos meg! ) Meld deres interesse så tar vi detaljene etterhvert, om det er noe stemning for noe sånt! )
Verbena Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Ja takk! jeg tror ikke akkurat kontoen blir særlig happy for en tur med fly/tog.... Men lyst det har jeg virkelig!
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er med Flokken er borte fra neste helg Og 4 uker. Kunne godt trenge en slik kveld
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 har ikke vært med på forslagene men det hadde jo vært veldig koselig om det er plass til en til? bor i drammen
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2010 Det er plass til alle som vil! ) Dytter på tråden litt!
neekap Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 oj, så gøy :-) Kongsberg her også :-) Hvor bor du?
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2010 Palmesus?? lammekjøttet? salad fingers? hallooooooo!! *fnis* Og selvfølgelig alle som jeg ikke husker nickene til sånn i farta!
The Bad Gal Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Ooooh! Jeg er avholdsmenneske så det holder, men jeg blir like fiiin som andre med litt brus i glasset, så ja takk! ;-) Kongsberg er jo ikke avskrekkende langt unna heller, sånn sett bort ifra at jeg er bastet og bundet til huset pga amming av lillespurven, men er jo ikke så lenge til vi skal teste kveldsgrøt, så da er det jo muligheter:-) Hageparty og greier! Så gøy! Jeg vet hvem som skal få bake kake og lage fancy desserter, hehe!
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 hoho var det meg du siktet til salad fingers? Jeg kan jo hente deg vettu... tar bmw til gulesider en kveld og cruiser bort til deg først hihi
May-juli07+mai09 Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Skriver som Neekap Oj så gøy Kongsberg her å!!!
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2010 Samme for meg om du er avholds! Da tar du jo ikke fra meg og fru gulesider vina vår mohaha Nei men sånn seriøst, det er bare koooselig om du kommer. Amminga er det kanskje verre med ja
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2010 Flotters! ) jeg dytter opp tråden litt en stund og ser om flere er interessert ) så kan vi avtale mer etterhvert.. Kom gjerne med datoforslag, jenter!!
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Jeg stemmer for etter neste helg hihi. For da er flokken borte og jeg er home alone hoho....eller rettere sagt: lost in Oslo haha
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. juni 2010 Ja det må bli etter neste helg for før det blir litt kort varsel - selv for meg haha
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 17. juni 2010 #17 Skrevet 17. juni 2010 Hallo i luken!! Tar du ikke med hønsebyn????? ert ert!!!! Tar med venninna di og kommer jeg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2010 #18 Skrevet 17. juni 2010 Dere er GALE!!! Det ekke noe i veien med lysta, men akkurat sommeren er passe booka!! Dessuten er det dritskummelt å treffe folk man aldri før har sett!
The Bad Gal Skrevet 17. juni 2010 #19 Skrevet 17. juni 2010 Neida, det er ikke skummelt med fremmede! Jeg gifta meg med en sånn en, gikk fint det;-)
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #20 Skrevet 17. juni 2010 Snilla mi!!! Jeg skrev jo at alle kunne komme - dessuten tar jeg deg som en selvfølge haha Palmesus- det er den dårligste unnskyldninga jeg har hørt på lange tider!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 17. juni 2010 #21 Skrevet 17. juni 2010 He he, har jeg begynt å bli regna som fast innventar?? hehe Jeg kommer med jordbær og hvitvin jeg, :-)) Palmesus, - du kan holde deg i nærheten av meg, jeg er en forvirra høne fra hønsebyen som passer på alle andre, er noen slemme mot deg så setter jeg meg på de :-))))
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #22 Skrevet 17. juni 2010 Du skal få slippe å sette deg på meg i allefall tviler på at noen av de som har meldt sin interesse er spesielt skumle! Mmmm jordbær og hvitvin, tar'u en tur i morra også eller? Hihi Hørtes godt ut! Er de norske bæra kommet til kaklestaden ennå? Åssen gikk det med aktivitet, fant du no til størsta?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2010 #23 Skrevet 17. juni 2010 Det er ikke dårlig, det er skikkelig reelt! Skal vurdere det om jeg får en venneforespørsel på face!
Hikken Skrevet 17. juni 2010 #24 Skrevet 17. juni 2010 Du kunne droppa å bo så langt unna da! Dette hørtes moro ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå