Gå til innhold

i dag har jeg vært "slem" jente :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er et godt eksempel på hvorfor man burde innført karensdager i Norge. Ingen jobb = ingen penger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det hadde passet meg bra:-) jeg er jo aldri borte fra jobb (bortsett fra idag) hehe. hvis du ønsker deg ett slik system kan du jo flytte til ett østblokk land.

Skrevet

Takket være sånne som HI blir det jobb på sånne som meg som er vikar bare;)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde evnen til å gjøre det: tenke litt mer på meg selv. Istedet har jeg kjørt meg selv fullstendig i grøfta. Er fulltidsstudent, har praksis som tilsvarer full stilling i tillegg, tre barn, hus, hage, bla bla bla.. I morgenst ble jeg sur på samboeren min fordi han har migrene og fikk ligge i fire timer under dyna mens jeg måtte stresse til banehagen med ungene.. :-/

Jeg har konstant hodepine hver eneste dag (våkner med det), har diare hver dag, blir svimmel når jeg reiser meg, og jeg rekker rett og slett ikke å få i meg nok mat iløpet av en dag, og raser ned i vekt. Leser til eksamen og har skuldrene oppover ørene.

I dag randt det over for meg og jeg begynte å gråte så ungne så det. Herregud, jeg er så sliten!!

Jeg makter ikke mer.

(og jeg holder meg oppe med å tenke at når jeg blir ferdig utdannet og kommer meg i jobb så skal jeg sykemelde meg og ligge på sofaen... he he.. kommer jo aldri til å gjøre det, men tanken er så GOD!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...