Gå til innhold

i dag har jeg vært "slem" jente :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte jobben idag tidlig og sa jeg ikke kom. kjørte mini i b.hagen, dro ned i sentrum å kjøpte meg solseng, vanilje is og kamille. rigget meg til på terassen og koosa meg. første gang siden studie tida jeg bare gav blaffen å tenkte kun på meg selv, det føltes sinnsykt godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. og du kunne ikke få barnevakt på en lørdag og gjøre akkurat det samme, istedet for å snylte og skulke jobben din? Hallo i luken!

Skrevet

selfølgelig, men fikk ett anfall av egoisme :-p

Skrevet

Trolig et tulleinnlegg. Hvis ikke: enda en tulling som snylter på samfunnet og ødelegger for de sosiale velferdsordningene for dem som virkelig trenger dem.

Skrevet

Go HI !!! :)) Noen ganger SKAL man tenke på seg selv, de færreste andre gjør det. Dessuten står ingen og takker deg den dagen du slutter å jobbe og forteller deg pliktoppfyllende du har vært.

Kos deg idag da :)) Hørtes deilig ut!

Skrevet

For INGEN andre her inne har skulket jobben en eneste dag.

Vil vel si at det er bedre å ta seg fri EN dag, som et engangstilfelle, enn å gjøre som ganske så mange av de som henger inne på BIM, nemlig å sykmelde seg for "svangerskapsplager", når de helt fint kunne jobbet egentlig....................................

Skrevet

Vettu hva - sånt har jeg også gjort! Ikke akkurat reist og kjøpt meg solseng og greier, men jeg har levert unga og bare reist hjem igjen. Jeg gjør det sånn ca. en dag i året faktisk, når jeg følet at jeg virkelig trenger et pusterom fra hverdagens kjas & mas.

Blir ikke det samme å skaffe seg barnevakt en helg, for dette er nemlig en litt sånn "spontan affære" for meg. Bestemmer meg etter at barna er levert, snur og kjører hjem igjen. Går og legger meg og sover ut (for er som regel inne i en veldig trøtt periode da), står opp og spiser I RO OG FRED, gjør litt husarbeid hvis jeg gidder eller bare slapper av foran tv'en eller ute i sola hvis det riktig årstid sånn sett.

Vitamin-innsprøytning til sjela, også er jeg en MYE MER effektiv & deltagende mamma & medarbeider etterpå!

Så bare kos deg i sola, du - det har du helt sikkert fortjent!!

:-)

Skrevet

Hørt om avspasering eller ta en feriedag?

Skrevet

Avspasering eller en feriedag er jo ikke noe gøy!

Skrevet

Ja, det kan være fornuftig å ta hensyn til egen helse og i noen tilfeller ta en egenmelding for å unngå mer langvarig sykdom, altså som forebygging. Men å tenke på seg selv og rett og slett skulke jobben, er en uting, og en svært egoistisk oppførsel med store skadevirkninger om mange skulle gjøre det samme.

Skrevet

avspassering, barnevakt og ferie er deilig det, men denne dagen har jeg tatt i bonus for 4 års hardt arbeid. er aldri borte fra jobb, å prioriterer barn,mann, hus og hage først.så idag var det min dag, fikk ett kall ovenifra :-p

Skrevet

Nyt dagen! Med god samvittighet. Dette fortjener/trenger du nok :)

Skrevet

wow, det var litt av en reaksjon for en liten overtredelse. du a? hvorfor sitter du å dibber i stede for å jobbe??

Skrevet

Skam deg! Håper du får skikkelig dårlig samvittighet.

Helt fint å ta fri, men da får man ta det som ferie eller jobbe det inn igjen senere. Dårlig arbeidsmoral. Patetisk!

Skrevet

deilig, koooooos deg:):):):)

Skrevet

Kunne du ikke avspasert eller tatt ferie da?

Dette landet går nedenom og hjem med sånne arb.takere. Kun opptatt av hva du fortjener. Egoist. Er det en sånn rævva arbeidsmoral du skal lære barna dine?

Du har ikke bare vært "slem" som du selv skriver, du er en tyv og en uerlig person som stjeler fra arbeidsgiver og svikter kollegaer.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan flere her kan synes det er så flott og fortjent. Det er jo alle vi andre som må betale for denne "fridagen". Uhyggelig å vite at mange mennesker snylter på systemet på denne måten og synes det er helt ok...

Skrevet

hvis alle hadde vært som HI, og kun hatt en fraværsdag på 4 år så hadde jo samfunnet og systemet som du så svært snakker om (kommunist?) vært godt tjent med det! men de fleste er sykemeldt eller bruker x antall egenmeldinger i løpet av året. tror ikke hun er det største snyltern her!

Skrevet

Mange her er veldig falske..sitter på de feite rævene sine, mottar sykepenger og trygd å skriker om at andre misbruker systemet?!

Skrevet

hehe, helt enig. de tyvredde er de største kjeltringene.

Skrevet

herregud! alle her inne skal fremstå sååå prektige, de fleste signerer med nick og sier:

-at alle utlendinger er velkomne til norge!

-hadde jeg funnet en 200 lapp på gata hadde jeg løpt til alle jeg så og spurt hvem den kunne tilhøre!

man lar ikke barna spise på mc donalds!

-man lar barna kun se max 30 min tv pr dag, utenom d er vi UTE!

-sukker hvet ikke mine barn hva er!

-å ta en "fri dag" uten å være syk, maks EN gang pr år er helt forferdelig!!

OSV

jeg har løyet inn "syk" 2 ganger på 7 år(og sist gang var for 5 år siden, da jeg var 20!

og d driter jeg i! da har jeg trengt å få en dag til å lade batteriene å jeg er ingen snylter fordi!

jeg synes ingenting om å skulke jobb, er arbeidsgiver selv, men hvis man føler man trenger en dag så gjør d da!

Skrevet

hadde ikke trengt og være anonym. står for d jeg skriver:)d var meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...