Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #26 Skrevet 18. juni 2010 Takker:-) Har absolutt funnet det jeg vil drive med, jeg stortrives og kunne lett gått et år til. Så jeg håper jo på det beste, men blir så nervøs av denne ventetiden. Skal på jobb fra mandag av da, så håper jeg får tankene litt vekk fra det da ihvertfall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #27 Skrevet 18. juni 2010 Innen design, eller annen jobb?
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #28 Skrevet 18. juni 2010 Bilderedigerer hos en fotograf. Begynte der deltid i fjor vår, og er veldig glad for den jobben nå, for det gjør at jeg slipper å finne noe annet midlertidig inntil drømmejobben dukker opp (og det skjer jo snart!) Det er jo smårelevant også, så jeg klager absolutt ikke!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #29 Skrevet 18. juni 2010 Photoshop for alle penga? Airbrusher bort dobbelthaker etc?
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #30 Skrevet 18. juni 2010 Nei ikke så ille, men ved ett tilfelle redigerte jeg faktisk bort magevalker da moren på bildet satt i en svært lite flatterende stilling. Hun ble strålende fornøyd hun;-) Det går stort sett i bakgrunner, lys o.l.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #31 Skrevet 18. juni 2010 Si navnet på fotografen så kommer jeg innom, jeg har dobbelthake. Samme hvor lite jeg veier. hehe.. eller kanskje jeg bare kan sende over alle feriebilder etc til deg så kan du få meg til å se ut som eh... Giselle, eller noen?
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #32 Skrevet 18. juni 2010 Altså, jeg er bilderedigerer, ikke trollmann, haha:-D Tipper du er vakker som du er;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #33 Skrevet 18. juni 2010 Nydelig faktisk, om jeg får ta bilder selv foran speilet på badet, eller min eldste tar bilder. Resten er i grunn bare å kaste.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #34 Skrevet 18. juni 2010 Neida, det tror jeg ikke noe på. Av og til er jeg strålende fornøyd i speilet, men når jeg prøver å forevige det på kameraet holder jeg på å spy. Mitt speil lyver. Garantert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #35 Skrevet 18. juni 2010 Noen speil er slemme. Rett og slett. særlig om du har speil som vipper ut fra toppen, er de ille. De gjør det stutt og tjukk. Og om du i tillegg da har taklys er det bare å flytte under dyna sammen med sjokolade og hugh grant på film.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #36 Skrevet 18. juni 2010 Sjokolade og Hugh Grant er jo greit det. Eller f.eks. Johnny Depp *sikle*. På badet er speilet mitt veldig bra, men det i gangen gjør meg 10 kg større. Hvor upraktisk er ikke det da?! Føler meg sååå fin på badet, og på vei ut døren ryker selvtilliten rett ned i kjelleren.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #37 Skrevet 18. juni 2010 Kjenner til den. Så jeg speiler meg på badet, går fort forbi to speil og tar en sjekk i bilspeilet når jeg kommer ut, for å se at sminken ikke er for sterk. Det er den ikke, og så drar jeg. Har jeg ikke bil, vet jeg at jeg ser ut som gull.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #38 Skrevet 18. juni 2010 Hehehe det høres ut som en lur plan! Vurderer å dekke til speilene i gangen, men de er jo grei å ha egentlig. Det er liksom eneste stedet med speil hvor jeg faktisk kan se hele meg. Bare synd jeg ser ut som en hval der.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #39 Skrevet 18. juni 2010 Haha, da får du bare finne ett annet et. Vi har to på treningssentert som tar bort minst 5 kilo. Det er veldig fint å komme dit, føle seg litt blass og grå og plutselig oppdage den snella i speilet.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #40 Skrevet 18. juni 2010 Wow, sånt speil vil jeg også ha! Målet er å bli så hot at jeg ser normal ut i gangspeilet, men det tror jeg må bli i neste liv;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå