Gå til innhold

Faans docx (dagens hatliste)

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hater konsentrert og uten spredning: docx-dokumenter. Er det nødt til å være så forbanna teit og knølete å jobbe på? Og pliiis fortell meg at dette ikke er framtida men et jævla sidespor til historiens skraphaug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, så deilig å være gammeldags.... jeg aner ikke hva du prekær om :-)

Skrevet

Jeg aner heller ikke hva hun prekær om:)

Skrevet

Å herregud det er det verste som finnes. Jeg klarer bare ikke holde meg rolig når jeg ser docx.

Gjest sug lut
Skrevet

Til dere heldige uvitende: nyeste utgave av Word likner ingenting annet i hele universet og nærliggende områder. ALT er annerledes, man finner fan ikke noe, alt er tungvint og i tillegg stygt, og jeg som er en racer på Word bruker en evighet på enkel korrekturlesing og spor-endringer. Måtte djevelen hente hele greia.

Og jeg skal def se på linken om konvertering, ja, og tar imot kanelboller med et lite snufs og hikst.

Skrevet

Akkurat ja... der lever jeg i 2003 jeg... og det går helt fint.

Skrevet

hehe blomstre noen ganger er det greit å henge igjen i fortiden ;)

sug lut du har min dypeste medfølelse...jeg har aldri vært en ræser på word og med den nye takker jeg Gud for at jeg ikke involverte meg mer enn jeg gjorde... for irritasjonen min er tydeligvis litt mindre enn din...

men det jeg har merket er at når jeg skal laste opp docx til nettsider jeg programmerer sliter jeg alltid med disse og må alltid klippe og lime noe som igjen fører til et hesikes pes fordi noen koder er forskjellige...

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg henger også i 2003, jobber bare i word og bruker aldri noe annet (og kan ikke noe annet heller), men mine egne dokumenter er jo i et format jeg kjenner, det er når jeg må forholde meg til andres at jeg sliter. Og hodet mitt sier at det slett ikke vil omprogrammeres.

Skrevet

Må bare si at du har min aller dypeste medfølelse!

Er og forblir dritt og jeg er glad jeg normalt henger igjen i 2003 jeg også!

Skrevet

Installer konverter og slutt å syt over office 2007. For nå kommer office 10.

Skrevet

Mhm, fikk nettopp office 10 på jobb nå, og de har endra på word-en en gang til - hurra.....

Skrevet

Morsomt! Jeg hater docx og lagrer _alltid_ dokumentene som doc, det er liksom det riktige!

Dumme x

Skrevet

Trodde du holdt deg til PDF med store mediafiler? Gikk eksamen fint?

Skrevet

PDF også selvsagt, men gidder ikke skrive strategier i InDesign:-p

Jeg gjorde mitt beste, er relativt fornøyd med oppgaven, og glemte ingenting på presentasjonen. Men jeg har ikke peiling på hvordan det gikk. Sensoren hadde totalt pokerfjes og jeg har ikke den fjerneste anelse om hva hun syntes. Slitsomt.

Får ikke karakteren før på torsdag, så nå sitter jeg og pines og har ingenting å gjøre. Hadde lett tatt imot en oppgave nå, hehe:-)

Skrevet

...jeg laget sjokolade med logo på da, så regner med det drar meg godt opp!

Skrevet

Hadde du vært min kandidat, og litt sent på dagen hadde du garantert fått sekser. Eller A, litt etter hvor du er i systemet.

I stedet fikk jeg en som ikke hadde levert det han skulle som fikk en ener i takk. Og etter det har jeg hatt mor og fra på nakken. For ungen hadde jo tenkt at det var bedre å levere ingenting, enn å levere noe dårlig. Hvorfor det? Hvordan kan jeg vurdere ingenting?

Skrevet

Hehehehehehehe det er jo ihvertfall ikke så tidkrevende å levere ingenting! Interessante foreldre som faktisk syns det er ok å klage på en 1´er når oppgaven ikke er levert:-D

Jeg skulle gjerne vært din kandidat, hadde likt å få A. Men jeg føler det er rimelig uoppnåelig, det er liksom alltid noe som kan være bedre. Og det er jo komplett umulig å være 100% objektiv i et kreativt fag.

Jeg fikk plutselig en sånn C-feeling i går, men jeg håper jeg tar feil for da blir jeg dritskuffet. Jeg hadde tross alt sjokolade.

Skrevet

...altså - det er ikke så tidkrevende å rette en oppgave med ingenting, mente jeg:-O

Skrevet

jeg hadde masse veiledning på siste oppgave på ped, fikk masse skryt av veileder og følte at dette gikk veien. Og så fikk jeg C. Ikke at jeg hadde ambisjoner, men tilbakemeldingene var jo helt off. Orket ikke klage, men jeg burde jo gjort det.

Skrevet

Forresten, jeg har gjort veldig bra eksamener hvor jeg ikke ante hvordan det gikk, nesten verre med de som du føler har gått fint..

Skrevet

Dumme veileder da! Hadde definitivt klaget. Jeg har allerede forberedt klagebrevet i hodet hahaha, tullete meg:-p

Høres lovende ut med der du ikke hadde peiling og fikk god karakter. Sånt liker vi!

xxx

Får jo to karakterer på torsdag, en for mappen og en for eksamenen. Jeg planlegger A+++ på begge, ellers må jeg klage og bestikke de nye sensorene med tonnevis av sjokolade.

Skrevet

Jeg har klaget på min sønns standpunkt i mat og helse og vunnet. Det orket jeg. Trenger du hjelp til å formulere klager si fra, jeg er ett oppkomme av skriftlig argumentasjon. Skjærer seg når jeg blir muntlig, men så lenge jeg kan skrive er jeg skremmende.

Skrevet

Jeg tar deg på ordet og håper jeg slipper å be om hjelp! Men det er godt å vite. Bare tanken på det gjør at jeg mest sannsynlig blir fornøyd. Eller hur? *tenker positivt*

Skrevet

Tipper det ordner seg. Du virker til å ha jobbet godt i vinter, og fokusert. Virker som om du har funnet det du vil drive med. Det er alltid bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...