Gå til innhold

Svigermor på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hverken jeg eller noen av foreldre/svigerforeldre er på fjesboka....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de som lurer på hvorfor ikke ha svigers som venner når man kan ha perifere bekjente: Det er ikke det at jeg legger ut noe som er "hemmelig", men alle statusoppdateringer er ikke like gjennomtenkt. Perifere bekjente bryr seg nok lite om hva jeg skriver, men svigerfar har få venner på fb og legger nok godt merke til alle oppdateringer fra de han har. Og han er typen som husker ting i laaaaang tid og drar det opp igjen i tide og utide. Det er ikke alle statusoppdateringer jeg har behov for å bli minnet om jevnlig i mange år fremover...

Skrevet

Så klart jeg har hu ....fikk ornet profil til svigerfar å ,men mine foreldre er ingen kløper på data så de har jeg ikke

Skrevet

Ingen av mine svigers er på fb, men jeg hadde gladelig lagt de til som venner om de var der! Har et helt fantastisk forhold til de.

Har x-svigermor som venn der, mest for at hun skal få se bilder av gutta med gjevne mellomrom og at jeg skal slippe å drive å maile de til henne. Har også mamma av samme grunn. Sender sms til begge når jeg har lagt inn nye bilder, for de er pålogget kanskje en gang i mnd hvis ikke =P

Har også flere tanter og onkler og faktisk mamman min sin tante også som venner! Ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Hadde blitt flau om faren min kom på facebook, det er bare ikke han. Eller min stemor. Har venner av dem og tre tanter, men legger ikke ut klinebilder eller annen informasjon som jeg ikke kunne fortalt dem.

Skrevet

jeg har til og med mine besteforeldre innpå:S hehe og hele slekten.

Skrevet

Ingen av mine eller samboerns foreldre er på facebook, men hadde de vært der hadde jeg hatt de som venner ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...