Gå til innhold

Svigermor på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har svigermor på facebook?

Tror egentlig ikke at jeg ville hatt pappa eller mamma på facebook om de var der...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass... hehe kanskje jeg skal godkjenne svigermor da ;)

Skrevet

Har mamma og sivgermor og svigerfar på facebook:P;)

Skrevet

har mamma å pappa på facebook :))

Skrevet

Mine foreldre er ikke på facebook,ikke svigerfar heller. Sv.mor er og hverken jeg eller mannen er venn med henne der. Har ikke tenkt så mye over det, men ho nevnte selv at ho ikke ville være venn med oss der inne.

Skrevet

Svigermor er på facebook og jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at hun ikke spør om vi skal bli venner. Har ikke lyst til å si nei, men ønsker virkelig ikke å ha henne som venn der. Ikke at vi har noe dårlig forhold, men det har jeg ikke lyst til.

Skrevet

Altså, det kommer jo helt an på forholdet ditt til svigermor og hvordan du bruker facebook. Svigermor er kul, og jeg skriver sjelden ting på facebook jeg ikke like gjerne kunnet skrevet her eller på andre åpne fora.

(Forøvrig finnes det jo gode muligheter til å gi folk veldig begrenset tilgang på facebook, da).

Skrevet

Jeg er venn med svigermoren min på facebook, er også venn med 2 onkler av meg...

Skrevet

Har ex-svigermor på fjesboka jeg......

Skrevet

Jeg har svigermor, foreldrene mine, bestemoren min, og mange tanter, onkler og fettere/kusiner av mannen min på facebook jeg :)

Skrevet

Jeg synes egentlig at facebook er en "vennegreie", og har egentlig ikke lyst til å ha "voksne" som venner der. Men synes det blir for sært å si nei, så jeg har meget motvillig blitt venn med svigerfar og noen av mine tanter.

Skrevet

Huff ja... Forespørselen kom fra henne og jeg klarte ikke å si nei. Skriver ikke akkurat hemmeligheter der, men uansett; huff... Vi har ikke et topp forhold heller.

Skrevet

Har svigermor som venn på FB, ser ikke helt problemet. Men så er vel ikke jeg den som øser ut av meg det ene og det andre heller :o)

Skrevet

Ja, det er helt naturlig for meg... har onkler, svigerfar, foreldre, søsken også...Skriver jo bare om dagligdagse ting jo... bilder av jentene og oppdateringer om oss...

Hva skriver dere på fb som gjør at dere ikke kan ha svigermor der? (lurer bare)

Skrevet

Har mamma og ekssvigermor (farmoren til datteren min)på fb. Ingen problem det, har jo helt dagligdagse ting der, deler ikke så mye privat med noen på fb.

Skrevet

Har mamma, pappa og x-svigermor der. Og x-svoger, x-svigerinne osv.

Skrevet

korfor ikje, facebook er på internett, det er ikke en hemmelig dagbok under hodeputa. hehe

sambo nekter å ha foreldrene sine som venner, men når eg kommenterer hans innleg så leser de jo dem uansett.

Skrevet

Er venn med svigerfar, og noen tanter og onkler og diverse familie - og har ingen problemer med det. Legger ikke ut noe der som jeg ikke kan dele med det, jeg anser ikke facebook for å være et sted å dele hemmeligheter som de ikke kan få vite om ;)

Jeg har sagt nei til noen naboer og bekjente av mamma og pappa, som jeg igrunnen ikke kjenner - og som jeg antar bare er ute etter sladder om nabojenta som flyttet ut i den store verden ;o)

Skrevet

Jeg har svigerfar på fb.

Gjør meg ingen verdens ting, jeg skriver ikke noe der som ikke tåler dagens lys. Og det jeg synes er ok at perifere venner får lese synes har jeg ikke noen problemer med at svigerfar leser heller.

Synes bare det er artig jeg ... at han tør å prøve seg med nye medier. Det er mer enn hva svigermor og mine foreldre har dristet seg ut på ;-)

Skrevet

Ikke svigers nei, men mine foreldre. En fin måte å holde seg oppdatert på med saker og ting + at de da jevnlig kan se nye bilder av barnebarn.

Eneste som er flaut er at mama har lagt ut bilde av pappa ( som er smålubben, grå i håret og godt over 50) i bar overkropp med juletrelys slynget rundt seg. Hehe. Huff.. Kan tro det bildet har fått mange kommentarer ; o)

Skrevet

Pappa, mamma, tanter, onkler, svigermor, svigerfar, mine foreldres venner, min første lærer, sjefer, kollegaer, studenter, tantebarn, naboer, og om ikke så lenge mitt eldste barn - det er ikke rart at de unge slutter med fb :D

Det jeg legger ut er ikke hemmelig, og jeg er passe privat.

Skrevet

Jeg har svigers på fjasboka ja... :-)

Men skriver ikke mer enn det jeg kunne fortalt henne direkte, eller andre for den del.

Skrevet

Har svigermor ja. Hadde ingen skruppler med det, vi har et godt forhold, og jeg skriver ikke noe der som hun ikke kan lese. Vi har ikke så mye å skjule for hverandre, og viss det er noe, så er det ikke noe en "annonserer" på facebook uansett.

Gjest thricane
Skrevet

mamma er der, sammen med et par tanter. ikke noe problem det vel?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...