Gå til innhold

Et råd til de som vil ha det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mai: Jeg er egentlig veldig fornøyd med livet. Mannen og jeg har det godt, har stor, god familie, flere gode venner og barn nummer tre på vei.

Heldigvis! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra skal du se ;)

Det spirer noe et sted. Jeg får opp en grønn logo. Og et navn på 4 bokstaver. Mari eller geir....

Uansett lykke til )

Skrevet

niende oktober nitten-sytti-åtte

Skrevet

130481

Du står midt oppi flytting/brudd/krig. Tankene dine er særdeles fokuserte på krigføring og hindringen din er at dette låser deg for å føle glede i livet. Ta kampen. Finn tilbake til roen du hadde for 5-6 år siden. Utfallet blir våkenetter men du overlever:)

Skrevet

Takk for svar, annie 10.33

- Du har forøvrig helt rett, livet mitt er et eneste kaos og består av utrygghet akkurat nå. Vi må flytte innen 2,5 måned da de vi leier hos skal selge huset vi leier. I tillegg mistet vi vårt tredje ufødte barn for snart 3 uker siden og det gjør ufattelig vondt. Jeg skal forresten studere til høsten igjen (1-årig), skoleavgiften er skyhøy og det har gitt meg enda flere bekymringer (prøve å få til en avtale med skolen, ellers blir det å høre med banker evt ta opp privatlån), kan godt hende det er denne "kampen" du får opp. Uansett håper jeg ikke vil møte for MYE motstand utover året, 2010 har ikke vist seg å være et godt år for meg på dette tidspunkt.

Hilsen 20.12.88

Skrevet

10.nov.87

Du har det tungt nå men ikke fortvil. Hindingen er snart overvunnet. Du tenker mye på kjærligheten og jeg føler sterkt et barn til her. Tror det blir ei jente ;)

Følg stjernene. Vet ikke hva det betyr men det virker som om du vet det selv. kanksje du er mamma til en liten stjerne på himmelen eller i alle fall skal du ha tro på at det skjer. september. Navnet hennes blir L.E

Nei seriøst det vet jeg jo ikke fikk bare opp de initialene.

Masse lykke til )

Skrevet

Hehe, grønn logo? Hva betyr det? Har møtt en kjekk mann med 4 bokstaver i navnet sitt.. Men han heter ikke Geir ;)

Skrevet

Nå må jeg stikke ut en tur. Svarer de siste over linjen som ble satt etterpå :)

"S"

Skrevet

Hmmm, har det egentlig som plommen i egget akkurat nå, bortsett fra litt hodepine. Har en baby i magen gitt, men håper IKKE den kommer ut i september! Litt tidlig. hihi, jeg er sikker på gutt.. Følg stjerne, aner ikke hva det betyr, kanskje det kommer :)

10.nov.87 :)

Skrevet

Dette var så fasinerende at jeg må prøve, selv om du har satt en strek! Ingen hastverk, men jeg blir veldig glad om du prøver uansett! ;-)

12.02.92

Skrevet

Beklager, svarte på tråden før jeg så du hadde satt en strek... :-)

(23. november 1977)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...