Gå til innhold

Et råd til de som vil ha det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv kun fødselsdato og ikke hva du vil vite.

Jeg skal se om jeg får frem noe som kan hjelpe deg videre.

Noen ganger får jeg kun frem at du har en hvit kanin eller skal på reise til Spania så ikke bli skuffet om du ikke får svar på livets gåte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre mai må komme med et årstall :)

Skrevet

29.07.82

Noe som tynger deg fryktelig får jeg en følelse av. Rådet er å bruke mer tid på familien og så tror jeg du blir gravid ganske snart :) Fødsel siste halvår 2011

Skrevet

310189

Du har nettopp vært gjennom et brudd/opprivelse Hindringen din er vel at du ennå har kjærlighetssorg. Du vil nok måtte finne en måte å komme deg gjennom dette på. Du finner den rette via jobb/finans.

Lykke til

Skrevet

Ja det er noe som tynger meg. Veldig!! Rådet om å bruke mer tid på familien kan jeg tolke enten som at det er min familie nå (bare barna) eller at jeg må prøve med bf.

Håper jeg ikke blir gravid snart!!!! Er alene og går på p-sprøyta =P

Det var kanskje akkurat dette jeg trang idag! =)

Takk!!

Skrevet

Svarer alle over denne. De under beklager :)

Skrevet

25.09.86

Sjelden så får jeg opp slike flotte kort. Akkurat nå er du i balanse med familie. Tankene dine derimot er delte. Er det en fra fortiden du tenker på. Gresseet er ikke grønnere på den andre siden for deg. Men husk om du tar på deg for mye og får for mye suksess og ære så blir det tungt å være deg etter en stund.

Har du vanskeligheter med måtehold? Er det å gi jernet eller ikkenoe? Jeg gir deg et råd. Finn en gylden middelvei hvis ikke dreper du deg selv.

Så får jeg opp at du er fryktelig pen men altfor sjenert!

Skrevet

2 mai 1974:

Du føler nok at du står alene akkurat nå. Tankene dine er 0. Tomhet føler jeg. Du vet det er en kamp du må ta men du klarer ikke ennå. Utenifra vil du få 2 muligheter. Velg med hjertet. Da vil du igjen forelske deg og finne familielykke ;)

Skrevet

Ganske riktig :) Jeg har mer dårlig samvittghet fordi det var jeg som valgte å tilslutt gå, og min tidligere samboer er knust.

Skrevet

20.12.88

Hjelpes. Akkurat nå føler jeg masse utrygghet og kaos. Du tenker klart og på kjærligheten men det gjelder å gi og ta. Du skal også gjennom en kamp. Hvor du skal bruke hodet ditt. Tenk klart ha fokus. Bruk styrken din. Du er sterkere enn du tror. Utfallet kan føles som et nederlag for deg men i det lange løp vil du lykkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...