Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 14 juni!=

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 dager igjen og rimelig lei av å være gravid, pluss redd for stor baby. Bruker alle kjerringråd som finnes :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke klag... Jeg har vært gravid i 34 mnd av 60 :P

Skrevet

70 dager blank!! blir godt å se 60-tallet i morgen!:-)

Skrevet

25

Skrevet

25 dager igjen :)

Tenk så gira vi var på å bli gravide på "bli gravid" i höst, også blir vi likevel lei. men du har jo litt ekstra "bagasje" med deg også, da...

Lykke til :)

Skrevet

66 dager igjen til termin.. Kniper igjen!

Skrevet

26 dager og det føles som 26 dager for mye.... hadde den STORE leia-dagen i går, og ser ikke ut til at denne blir bedre. Vil ha ut nurket mitt NÅ!

Skrevet

vinteryss; klager ikke over å være gravid i seg selv så lenge det går bra, men har mistet 3 ganger i fjor og derfor vært veldig lenge gravid uten noe resultat.... men denne gangen skal det gå bra.)

Skrevet

19dager igjen til termin :)

Skrevet

Maddemor-g07, m spire igjen:) :

Hehe, jeg bare bølla jeg da ;)

Selv er jeg meeeget lei, og har enda 7 uker igjen :P

Skrevet

5 dager : )

Begynner å bli rimelig lei, i går trodde jeg virkelig at ting var på gang, men nei da!!!

Det er over i dag, men har hatt skikkelig menssmerter siden lørdag og det går så hardt utoover ryggen min og ene siden i bekkenet hvor jeg har det verst.. Men ungen vil nok ikke ut gitt..

Slitsomt dette her :(

Skrevet

9 dager igjen :o) Tjo og hei hvor det nærmer seg.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

29 dager til ks-dato! Føler at jeg jukser litt, men må nok betale prisen etterpå med en del lengre rekonvalesenstid;)

Skrevet

9 dager :) de siste ukene har gått fort heldigvis! Og nå er terminen neste uke alt :) Gleder meg veldig til å hilse på leieboeren!!

Skrevet

11 dager og selv om jeg er lei så passer det dårlig nå. Skal på en super fest på lørdag og møte kjæresten på fredag. Så....hehe, men blir ikke lei meg om hun kommer nå.

I går var det kynnere fra en annen dimensjon (igjen). Hvert 8-5 min, men ikke denne gangen heller. Ble istedenfor null søvn og snudde døgnet nå

Skrevet

27 dager til ul termin, men skal mest sannsynlig bli satt igang den 25 juni.. så da er det jo bare 11 dager igjen ;)

Skrevet

5dager på overtid... nå må han da komme snart??? overtidskontroll på onsdag, håpe de har noe oppløftende å si... selvom jeg håper jeg ikke trenger den timen!!

Skrevet

27 dager igjen til termin 11 juli, men skal ha planlagt KS 2 juli og det er jo bare 18 dager til.....(hjelp)....ingenting er klart. Alt av utstyr fra snuppa på snart 5 er på loftet og alt må vaskes, gjennomgås, kjøpes nytt osv....

Har vært i usedvanlig bra form og prøver å nyte de siste dagene med herlig liv i magen! Men, er også klar for å bli kvitt magen - den er så veldig i veien. Bare det å kunne ta på seg sokker på "vanlig" måte :-)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :-)

Skrevet

10 dager:)

Skrevet

35 dager igjen..

Men jeg har ikke dårlig tid, elsker å strutte med mage:)

Skrevet

12 dager! Og har egentlig ikke kjempehast med å komme i gang med fødselen...

Skrevet

33 dager igjen, og elsker å gå gravid!!! Men gud som jeg gleder meg til å hilse på vidunderet i magen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...