Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 14 juni!=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 37 og er dritt lei nå etter å ha gått gravid i over 13 mnd tilsammen. (ma i uke 14 juli i fjor) Blir godt å få det overståt om noen uker da kroppen er grusom sliten. Jordmor skal røske litt den 2 juli! Håper det hjelper. Lykke til alle dere andre som har termin nå i disse dager. Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager igjen:)

Skrevet

39 dager igjen - begynner å se slutten på dette:-)

Skrevet

19 dager igjen til termin!

Tror ikke det blir 19 til fødsel!

Skrevet

37 dager igjen... og føler meg klar for en fødsel gjerne NÅ...:) men men får vel bare stille meg i kø:) Ha en fin dag alle sammen, og lykke til dere som har termin eller gått over.)

Skrevet

4 dager!

Og jeg har vel aldri vært så skuffa over å våkne i min egen seng som i dag. Issj. Når jeg la meg i går, var takene ganske regelmessige. 9-13 min mellomrom. Og jeg måtte puste meg godt igjennom. Men pluttselig er det morgen! Jeg har sovna fra hele greia! Og nå for første gang på over en uke så kjenner jeg ingen ting! Vræææl!

Skrevet

32 dager igjen:)

Skrevet

26 veldig lange dager til termin, men håper veldig på at noe skjer før!

Noe galt med hoften min på venstre side, klarer ikke å sette vekten på den, må ha hjelp til å ta på truser og sokker, og planen om å barbere beina etc til fødselen er nå bare en drøm.

Kroppen min har blitt for tjukk og gammel til å gå disse siste ukene - tror jeg skal streike for å få babyen ut nå!

Skrevet

19 dager... Går sikkert over igjen, da, men sitter litt fortapt hjemme på første permisjonsdag og lurer på hva i all verden jeg skal gjøre. Vaske klær, rydde og stå i eller legge meg langflat på sofaen med masse snop og se hvor usunn man kan bli i fødselsforberedende permisjon?

Skrevet

3 dager igjen. Hurra. det går fort nå! Skal til jordmor i dag, det blir spennende! Kanskje undersøker hun modning. :)

Skrevet

31 dager her:-) synest tiden går kjempefort nå! Har ikke handlet inn alt enda, men satser på å være ferdig med alt til denne mnd er over, så skal jeg bare slappe av. Og da kan hun godt komme, begynner å bli lei nå ja;-)

Skrevet

70 dager! lenge igjen!

Skrevet

44 dager igjen! (4 dager til offisielt - høygravid:)

Skrevet

35 dager...

Gjest Sharazi
Skrevet

1 dag! EN DAG! :) Og la det for all del bare være 1 dag..............

Skrevet

17 dager igjen! Trodde aldri jeg skulle komme under 20. Det går litt skummelt fort, nå :-) Men det skal bli akk så deilig å bli kvitt den store harde klumpen på magen!

Skrevet

14 dager igjen :) Jordmortime idag :) Kanskje den siste? ;)

Skrevet

-6 & begynner å innbille meg at det ikke blir noen baby lell ;)

Skrevet

21 :)

Første permisjonsdag og babyen kan godt la meg få hvile en uke eller to før han kommer ut. Det trengs!

Skrevet

he he,tror det bare er meg av de nye på 3.- tri som gidder å skrive antall dager på disse trådene.... 81 dager igjen her....... sukk.....

Har vært gravid i 60 uker siden mars i fjor og begynner å bli ganske klar for å ikke være gravid igjen her også......

Skrevet

6 dager igjen...men har vært i relativt god form og trives som gravid...

Kommer til å savne livet i magen! Selv om det er ting ved graviditeten jeg godt kunne vært foruten... er det litt vedmodig at det nærmer seg slutten da dette er det siste barnet jeg skal ha(har to jenter fra før).

Gleder meg selvfølgelig til å treffe lillegull/lillegutt, men er mer ambivalent i forhold til fødsel :S

Skrevet

32 dager igjen... bynne å få litt bygge-redet-stress har ailt av klær klart. men ailt d aindre e på loftet. (bilstol,vogna, kurven,bæresele ect.) sku kainskje fått d ned?

Skrevet

Kun 19 dager i gjenn nå:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...