Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #26 Skrevet 13. juni 2010 Gjenboere? Det betyr jo ikke gjenferd akkurat, men at naboen kan se inn i huset.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #27 Skrevet 13. juni 2010 Jaja, men jeg skjønte jo hva hun mente.Var jo tydelig gjenferd hun hadde i tankene... HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #28 Skrevet 13. juni 2010 Hva er det som er morsomt med å kopiere opp andres nøkler for så å ta seg inn i dems hus når de ikke er hjemme? Jada, sikkert artig hvis dere hadde vært invitert inn i hytt å pine når de ikke var hjemme, men det dere har gjort er faktisk ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #29 Skrevet 13. juni 2010 Men altså, en gang for alle dere; det er ingenting som heter dems!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #30 Skrevet 13. juni 2010 Ikke helt stuerent, håper svigers har humor, for det er jo ikke lovlig. Men herregud så vittig Jeg skulle gjerne gjort det selv:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #31 Skrevet 13. juni 2010 Håper de finner ut at det er dere og anmelder deg for innbrudd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #32 Skrevet 13. juni 2010 Fniiiiiis. Tror ikke jeg hadde klart å holde på latterdøra ass...he he. Bra jobba. Synes den var genial jeg. Dere har jo ikke skada noen el ødelagt noe, så why bother lissom...ja ja, ikke alle som tåler en fleip serru
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #33 Skrevet 13. juni 2010 Jeg syns faktisk mind games er verste sort. Selv om det virker ubetydelig for dere, så kan det virkelig fucke opp hodet til folk hvis det pågår over lengre tid.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #34 Skrevet 13. juni 2010 Jeg hadde blitt livredd. Ikke morsomt i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå