Gå til innhold

Vår practical joke mot svigers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers er så utrolige urettferdige noen ganger. De er skikkelig spesielle og de forskjellsbehandler samboeren min og broren hans skikkelig... Mange andre grunner også, men orker ikke gå innpå det. Ingen av guttene der har nøkkel til huset dems, kun de selv. En gang lånte vi bilen dems, og der hang tilfeldigvis en husnøkkel på knippet. Vi gikk innom og fikk filt en kopi i byen.

Hver gang de er borte nå, går vi inn og flytter lysestakene på salongbordet til et annet sted. Det er så forbanna morsomt!!!

Her om dagen spurte svigermor meg om jeg trodde på overnaturlige ting. Jeg slet skikkelig med å ikke briste ut i latter, og svarte at jeg ikke trodde spesielt på detog spurte hvorfor hun lurte på det. Da svarte hun at hun trodde det var gjenboere hos dem.GUD som jeg slet med å ikke le...."Det er noen som driver og flytter på lysestakene mens vier borte", sa hun... "Sikker på at du ikke bare har glemt at du har satt dem der selv da?",svarte jeg og fortalte at det hendte jo jeg også glemte litt sånt. Hahahaha... Huff,små barn, små gleder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er slemt gjort jeg da. Ikke morsomt i det hele tatt.

Skrevet

Synes det var sykt moro jeg:D

Skrevet

Haha, god idè... Ikke mot svigers, men i en annen sammenheng. Morsomt - og uskyldig moro! Takk for tipset!

Skrevet

Uff... dette var ikke min type humor..:/

Skrevet

Syke, syke menneske... hihi...

Skrevet

sykt morro :-) jeg hadde ikke klart å la være og le :-)

Skrevet

Haha, morsomt.. :)

Dette er jo en spøk som ikke skader de andre.. Verre med hun i det andre innlegget som faktisk skader mannen sin..

Skrevet

Jeg vet, det var fantastisk moro :)) Det skader ingen, er ganske uskyldig. Og samtidig vet jeg at svigermor kommer til å le selv den dagen jeg sier det.. :D

HI

Skrevet

Vil bare opplyse om at hvis de har gjenboere, vil det si at de har naboer som bor slik at de kan se inn til dem gjennom vinduene.

Det er vel gjenferd hun tenker på som er inne hos dem.

Skrevet

Litt på kanten... Hvis det foregår over lengre tid er det ren terror.

Skrevet

OK, dette er naboene mine. Og jeg ser dere gå inn ganske ofte... Så det er dette som foregår! Det skal jeg gi beskjed om så snart som mulig.

Skrevet

Stakkars svigermoren din... Jeg hadde kanskje forstått deg bedre om du hadde skrevet de andre grunnene, men klarer ikke annet enn å synes synd på henne nå. Jeg hadde blitt skremt om noe flere ganger hadde flyttet på seg mens vi var borte, og jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å slappe helt av i mitt eget hjem etterpå, om det er ikke noe jeg unner min (eller din) svigermor.

Skrevet

Lite å gjøre på bygda eller? Arbeidsledig eller lever dere bare et utrolig trist liv... Små barn, små gleder? Mer: Dum svigerdatter, stakkars svigermor.

Skrevet

Er det ikke uansett ulovlig å kopiere nøkler som ikke er sine - uten å fortelle om det til eieren??

Dårlig spøk...

Skrevet

Morsomt! Det kunne jeg ha gjort mot min svigermor også! Med glede! Men hun er en bitch av dimensjoner, altså.

Det er forøvrig en ganske alvorlig greie psykologisk sett, og det kalles for "Gaslighting". Det er en slags psykologisk terror å gå inn for å forvirre noen. Les mer om det her:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Gaslighting?wasRedirected=true

Skrevet

Hahahahaha, det var dagens. Kjempeartig!

De blir jo sikkert sure om dere forteller det en gang, men nå er det jo utrolig gøy!

Skrevet

Hohoho, nesten så jeg skulle ønske at vi også hadde familie i nærheten. Skulle trolla for de hele tida, jeg!

Skrevet

Den moralske siden min sier fy,

den løsslupne sier hahaaaaa..! :D

Skrevet

Hihihi, jeg har ikke ledd så godt på lenge. Mannen ler også.

Skrevet

Annie 18:47- De eneste husene her omkring er vårt og svigers sitt,så tviler på at du kan være naboen dems gitt :)) Nice try though...

Dere som synes dette var en slem spøk- hadde jeg lagt ut bilde her av trynet på svigermor når hun spurte meg,så hadde dere grini av latter dere også :)))

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...