Gå til innhold

hvor mange partnere har din utkårede hatt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke, og det betyr ingenting heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke det nøyaktige tallet selv, men nærmer seg 40 ett sted, han er 26. Selv har jeg akkurat 30 stykk, er 25 år.

Føler vi har levd livet, beskyttet oss, hatt det morro, lært og vokst, og nå er vi klare for bare oss.

Folk får ha sex med så mange eller så få de vil, men ikke døm meg (blir alltid dømt, er visst horete å ha flere enn tre partnere :P ).

Skrevet

Hvorfor er egentlig dette så viktig å vite?

Spiller det noen rolle nå?

Skrevet

Han sier 8, men er litt usikker på ett tilfelle han ikke husker noe av. Dersom det skjedde noe den gangen er det 9. Men nå må vi huske på den gylne regelen da - gutter har en tendens til å skryte og vi jenter har en tendens til å være litt sky. Det sies at man skal dele antall partnere (gutten hevder å ha hatt) på 3 for å få det rette antall. Med jenter skal man visst gange antallet med 3 ;) Morsom regel i grunn..

Skrevet

Han har bare hatt meg, traff hverandre som 16-17 åringer.

Skrevet

Vet ikke men har en ca følelse på under 10 et sted.... er nok meg som har hatt flest "one night stands" her i gården:S

Skrevet

Jeg er nummer tre, og det synes jeg er helt greit... Jeg derimot er nok på den andre skalaen, hehe;)

Skrevet

Han vet ikke selv, men han tippa rundt 15. Bryr meg egentlig ikke.

Skrevet

Rundt 10 stk, akkurat som jeg.

Ingen av oss synes at det er særlig givende og ligge med fremmede i fylla eller ONS i det hele tatt, så da har vi heller latt være.

Skrevet

2 inkl meg om han ikke har vært utro... Han er 36 år. Stygt redd for at han blir rammet hardt av 40 års krisen og blir utro i nær fremtid...

Skrevet

Og nettop på grunn av slike frykter er jeg ubeskrivelig glad for at typen min har brukt vett og holdt seg unna langvarige forhold i tidlige 20-åra og heller sørget for at ingenting har vært uprøvd.

Får håpe han klarer å holde seg til deg. Gi ham noen kinky overraskelser, så har han ingen grunn til å være utro ;-)

Skrevet

Han har 8 ink meg. Jeg har 21 ink han..:P

Skrevet

aner ikke, men om jeg skal tippe så blir det godt over 200 hvertfall... Kanskje 300? tja.. vi er godt voksne nå, men han levde 37 år som "singel", kjekk bartender... så det ble en del... Men jeg har lagt fortiden bak oss og ser fremover... ingen kan gjøre noe med sin fortid.. .=)

Skrevet

Vet ikke 20, 40 eller 60, tror ikke det er 100. Er ikke så fryktelig intressant. Vi har vært sammen i 9 år, og han har ikke vært utro mot meg, og det er jo litt mere viktig enn hva han gjorde før han møtte meg.

Skrevet

Han har hatt 15 og jeg ca 8, mistet tellinga selv haha. Vi nærmer oss 30 begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...