Gå til innhold

hvor mange partnere har din utkårede hatt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, og vil egentlig ikke vite det. Ønsker å tro at det ikke er mange;)

Skrevet

5 stykker..

Var ikke jeg som spurte, men fikk vite det gjennom en barnslig lek for noen år siden..

Skrevet

Vet ikke, men vet at det er uendelig mange fler en jeg ønsker det skulle være. Er nok like greit og ikke vite....

Skrevet

Har ikke peiling jeg heller. Men tror ikke det er så mange som man skulle tro. Han har vært og er litt enda, litt av en flørt men tror ikke han har gått så langt med det. Mitt antall slår nok hans med god margin. Men. kanskje har han hatt mange. Ikke spurt, ikke interessert.

Skrevet

fikk vite det da vi prøvde ut et drikkespill (bare oss to)

den første når han var 18, så mora til sønnen, og meg

Skrevet

8- her 40, og vi har bare vært sammen i tre år...

Skrevet

"han er 40" mente jeg å skrive..

Skrevet

Aner ikke, men tror jeg har fler enn han, derfor ønsker jeg ikke å snakke om det. Tror nok han hadde syns at jeg har hatt veldig mange hvis han hadde visst.

Skrevet

tror en plass mellom 20-30 stk, kansje fler? o.O han sier han ikke har tellinga...

Skrevet

har ikke anelse, og han vet ikke mitt tall på rundt 50 heller.

Er ikke interessant :)

Eneste jeg vet er at jeg foreløpig var hans første og siste, hehe.

Vi var nemlig kjærester på vgs og ble sammen igjen mange år senere! Moro :)

Skrevet

Husker ikke helt, men noen og 20.

Skrevet

5- 10 tror jeg.. Vil ikke vite.. Hatt flere jeg, antall er hemmelig :-)

Skrevet

Jeg vet ikke. Rundt 10 stk tipper jeg. Vi har ikke snakket om antall sexpartnere. Men gjorde det med kjærester da jeg var yngre.

Skrevet

Vet ikke, han sa et tall for en stund siden, men jeg tror han løy.. Men hvis det stemmer så har jeg hatt tre ganger så mange som han. hehe

Skrevet

syntes i grunnen det er totalt uintr. Det liv han hadde før meg, var før meg og betyr ikke annet enn at han har blitt til den deilige personen jeg kjenner i dag- uavhengig av antal sex-partnere..var før meg og dermed non of my buisness.. Men det har kanskje noe med alder å gjøre..når vi var yngre (17/20 års alderen gikk vi vennindene litt opp i det, nå er vi 30..)...? Han har heller ikke noe med hvor mange jeg har hatt, selv om jeg bare har hatt faste lange forhold og ingen one nights..han må få tro hva han vil om den saken

Skrevet

Bare en desverre =(

Vi har vært sammen i 10 år nå. Men hva skjer den dagen han våkner opp som 45 år og finner seg selv i midtlivskrise?? Tror det første som skjer da er at han finner noen å humpe på ;) Hehe. Rart å tenke på nå, for jeg tror egentlig ikke det. Men det er den store skrekken. Og hadde nok følt meg tryggere om han hadde hatt en og to partnere før meg...

Jeg har desverre hatt flere =( Og det alt for tidlig! Før jeg ble 16! Ikke å anbefale...

Skrevet

Bare meg.

Og jeg har bare vært med han.

Skrevet

2 med meg, grunnen til at jeg vet det er fordi vi var venner en stund før vi ble sammen. Det verste er at han ver hvor mange jeg har vært sammen med, heldigvis er det ikke noe vi har snakket med etter vi ble sammen for noen år tilbake. Er ikke stolt over min lause fortid.

Han er en person som alltid har vært trygg på seg selv, mens jeg ofte trengte bekreftelse fra andre.

Skrevet

et par stk. Men bare vært til sengs med meg. Vi har vært sammen mange år.

Skrevet

2 stk + ei i en trekant jg var med på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...