Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #26 Skrevet 10. juni 2010 Åja? For han er vel den eneste kvarte asiateren i Norge... Da må du nesten si hvor jeg bor...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #27 Skrevet 10. juni 2010 Har DU bilde av pikken til eksen til venninna di på mobilen??? Det hørtes friskt ut....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #28 Skrevet 10. juni 2010 Enten er du 1. Veldig ung, 2. Veldig umoden, eller 3. ute etter å provosere
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #29 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, det er en grunn til at han ble hennes eks, for å si det sånn. Han dreit seg skikkelig ut. Bildet har vi mye moro av, og alle jeg kjenner har fått det.......
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #30 Skrevet 10. juni 2010 Ok, da er det ikke kjæresten min du snakker om:). HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #31 Skrevet 10. juni 2010 Du må jo være utrolig slarkete i musa for å orke å ha sex med en med afrikanerpikk.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #33 Skrevet 10. juni 2010 Ja, jeg er ganske ung , men over 25. Dette er jo et halvveis tulleinnlegg sånn på tampen av kvelden. Det morsomt å se hvor mange som får piggene ute på grunn av noe sånt som dette.Hhahaha. Må si jeg sitter igjen med mest respekt for de som svarte med samme humor uten å slenge dritt. Dere fornekter dere ikke, dibb damer. God kveld fra HI.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #34 Skrevet 10. juni 2010 Ikke no slarking her i gården. Stram og fin, og helt førsteklasses! HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #35 Skrevet 10. juni 2010 ...Men kos deg med bildet av den lille tissen:) HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #36 Skrevet 10. juni 2010 Mener du måne, evnt hentesveis? Ja, turn off. Barbert hode? Nei, det kan være veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #37 Skrevet 10. juni 2010 Jeg liker IKKE skallede menn. Barbert, skalla, hentesveis, uansett...UTEN hår på hodet er nasty.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #38 Skrevet 11. juni 2010 Asiatiske menn er jo bare helt vannvittig usexy da....æææææsj! Ellers foretrekker jeg faktisk menn som barberer hodet sitt. Ser bra ut og kjennes godt å ta på. Og så slipper man den ekle hårlukta.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #39 Skrevet 11. juni 2010 Hehe, vi var i Thailand i høst, og der så jeg ikke en eneste mann jeg syntes var kjekk. Utrolig mange femi mannfolk der, særlig i Bangkok, og da snakker jeg *ikke* om katoyene;) Jeg foretrekker menn uten hår, men da de som er barbert, ikke de som er så gamle at alt håret har falt av... Gjerne i kombinasjon med masse tattoveringer. Og nei jeg liker ikke badboys, foretrekker et lam i ulveklær. Som min samboer, ser litt skummel ut hvis man ikke kjenner ham, men snill som dagen er lang. Og da snakker vi om en midtsommerdag her sørpå, ikke en vinterdag i Finnmark;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #40 Skrevet 11. juni 2010 Dette med testosteronnivå og hårmengde. Det er faktisk sånn. Det er derfor kvinner med pco(s), som har for høyt testosteronnivå, kan miste håret. Og det falt dere ikke inn dere som skryter uhemmet av deres behårede partnere og sexen, at det kan ha noe med ytre påvirkninger å gjøre? Altså, selvtillitten til mannen? Det er mye enklere å bli tent når en har god selvtillitt, og det er ikke enkelt å skulle være mann som begynner å bli skalla. Så å komme med erfaringer om at den ene skalla mannen dere hadde sex med, var kjedelig, dårlig eller lite lysten, den holder virkelig ikke i den store sammenhengen. Men, ettersom jeg har forstått her inne, så er det ikke forskning og fakta som teller, men hva "jeg" har opplevd en gang og to i livet. Hahaha! Huff..glad jeg er litt mere åpen enn det der.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #41 Skrevet 11. juni 2010 HAr vel kommet til et sted i livet der utseende ikke er avgjørende for om man har sex eller ikke.....Mannen min har mer hår en de fleste på hans alder, men ikke noe turn-on/-off dette med hår..Personlighet, sammensatt stil og at man tar vare på seg selv, og ikke misnt er GLA I MEG, er vel det viktigste turn-on knappene mine.. Men kjære vene...Om DU lar skalla menn være i fred, blir det andre som får mulighet til å treffe en kjekke, snill, sexy mann som både er god i senga og som kanskje kan være mannen i denne kvinnens liv.. MEn nå har alle sine preferanser, og jeg vet menn osm absolutt IKKE vil ha kvinenr med kort hår, og en som ikek kan fordra langt hår med krøller..SÅ det finnes "småsnacks" og plukke på overalt
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #42 Skrevet 11. juni 2010 Dere er rare....hehehe. Dere er klar over at deler av Tyrkia, India, Pakistan Sri Lanka og Bangladesh også er Asia??? For på meg så virker det som om dere ser for dere en kinesisk eller Thailansk mann på 150cm... Nå er det sånn at moren til kjæresten min er halvt indisk. Ergo blir kjæresten min kvart inder. Det er ingen som ville gjettet på at han har asiatisk blod i årene. Han er 187 cm, og kunne godt gått for å være fra Argentina. (Siden han er såpass høy). Penisen hans er nok litt over gjennomsnittet men ikke på Guinness Rekordbok stadiet:) Så da vet dere det damer... Og ja, jeg mente menn som har mistet håret, med måne. Ikke menn som har barbert håret. Det er en forskjell. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #43 Skrevet 11. juni 2010 Hey, det finnes plenty med sexy & kjekke thaigutter!!! Har bodd 1,5 år i thailand :=) Vet ikke mye om penisene deres,... (har ikke personlig erfaring) men venninnen min sier at alle hun har hatt seg med der nede - har hatt relativt små ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå