Gå til innhold

Sex med skalla menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere egentlig om det? Turn off?

Det synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke det øverste hodet hans du skal ha sex med?

Skrevet

Hvorfor er det turn off? Jeg merker ærlig talt ingen forskjell på om han har hår på hodet eller ikke under akten.

Skrevet

Det synes jeg er helt fint. Du vet at de mennene som blir skalla er de som har høyest testostonniver, eller? (les, som er mest kåte)

Skrevet

Synes det kan være ganske sexy jeg da;) Bruce Willis for eksempel!

Skrevet

Jeg barberer hodet til mannen og synes det er råsexy! Definitivt turn on med en velformet og barnert skalle. Flatpanner og flate bakhoder må gjerne dekkes av hår, ja...

Skrevet

Vet det, men selvom alt annet er bra er det vanskelig å ikke legge merke til en gigantisk roll-on som holder på over deg såsant man ikke er 20cm lavere....

Skrevet

Det er ihvertfall ikke min erfaring! Min eks var skalla og hadde lav drift, min nye kjæreste har kjempetykt hår og kjempehøy drift.

Tror nok dette er veldig individuellt, og har lite med håret å gjøre :-)

Det kan være veldig sexy med en som er glatt på toppen! Det jeg synes er usexy er når de har måne de prøver å dekke over... mye bedre og heller fjerne alt!

Skrevet

Det er forskjell på å være skinna og være skalla...

Uansett hadde jeg et forhold for noen år siden med en pen og flott fyr men han var desverre skallet. Vet ikke helt hvorfor jeg ble litt uvel av det. Våkne opp til den blankpolerte skallen liksom....Nei gitt, fikset ikke det.

Kjæresten min nå har masse, deilig hår på hodet, og ikke på kroppen. Akkurat slik det skal være:).

HI

Skrevet

At du har en erfaring og jeg en annen vil kke si at det er "indiviuelt" som du ynder å kalle det. Dette er statistiskk og tall, og, jo, menn som mister håret på hodet har statistisk sett høyere testosteronnivåer, akkurat som håndtverkere statistisk sett har høyere testosteronnivåer enn lingvistikkprofessorer! Dater du en skallet mann er sjansen større for at han er en kåt jævel enn hvis du dater enn med hodet fullt av hår...

Skrevet

Du vet at han antagelig kommer til å miste håret???

Skrevet

Haha, med åra detter håret av hodet hans, og tyter ut igjen i øra. nesa og på ryggen. Stakkars deg, hi....

Skrevet

HI her

Alle de deilige kåte jævlene jeg har vært sammen med har hatt masse hår på hodet.

Mitt lengste forhold var med en håndtverker. Han var laber i senga. Helt elendig. Heldigvis hadde han mange andre gode egenskaper. Derfor holdt jeg ut så lenge.

Skrevet

Da dumper hun ham sikkert.

HI vil vel heller ha en drittsekk med hår, enn en snill og god mann uten.

Skrevet

Neppe.

Hehehe.

Faren hans har like tykt hår som han, så det er jeg ikke bekymret for.

Desutten har han asiatiske gener (obs!stor tiss) og de blir jo ikke like skalla som renbarka nordmenn. Sikkert derfor han ikke er hårete på kroppen heller.

Deilige mannen min:)

HI

Skrevet

og jeg sier igjen, at man har en annen erfaring beviser ingenting. Jeg blir så matt av folk som ikke skjønner seg på statistikk. Like herlig er det større sjanse for at en skallet mann er kåt enn en med hår. like it or not

Skrevet

Da har HI blitt så gammal, inntørka og slapp i fisken at mannen hennes ikke lenger orker ha sex med henne likevel. Så da gjør det jo ikke noe om mannen ikke er fullt så sexy heller.

Skrevet

Haha, tullpreik. Alle vet da at asiatene er de med minst penis av alle.

Skrevet

Ingen av oss som blir slappe i fisken på mist 30 år så sunt som vi trener og spiser.

HI

Skrevet

Det var et innlegg fullt av selvmotsigelser.... Asiatere har verdens minste pikker. Godt han har den del hårvekst, da. Det oppveier som kjent for liten pikk....

Skrevet

HAHAHA, nå er han kvart asiater da så penis størrelsen har han nok fra sin afrikanske oldefar.

HI

Skrevet

Enda godt at han har liten asiatertiss og masse hår, da.

Skrevet

Hehe, her lukter det misunnelse jenter.

Dere vet like godt som meg at en som har litt asiatisk blod i årene selfølgelig kan være utstyrt med en stor tiss.

Jeg ville aldri vært sammen med en som har liten tiss, bare så det er sagt.

Like mye turn off det.

Ingen selvmotsigelser her i gården:)

HI

Skrevet

Hm! Jeg vet hvem du er, jeg! Du er sammen med eksen til venninna mi.

Ikke har han stor pikk (har bilde av pikken hans på mobilen min), og han er en gedigen skuffelse i senga.

Sorry for you. Men han har en del hår, det skal han ha!

Skrevet

Tsk, du vet da at sånt hopper over en generasjon, altså kommer i annenhver. Det vil jo si at om oldefaren hans hadde stor pikk, så er det nå faren hans som har det, og ikke mannen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...