Gå til innhold

Oppkast under fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født tre ganger og har kastet opp alle 3 gangene. Mest under første fødsel, minst under siste. Jeg vet ikke hvorfor. Fødsel 2 og 3 fungerte bedre, også fordi de var raskere (ca 6 timer) i forhold til første (ca 24 timer). Det er bare en dag i mitt liv uansett, så det betydde ikke noe for meg. Ler litt av at jeg fikk et papp bekken å spy i. Med det trykket jeg har når jeg spyr, fungerte det bekkenet som et springbrett og det ble søl utover hele gulvet. Var ganske mye fordi jm hadde lurt meg til å drikke. Til pass..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg både kastet opp og besvimte under 2 fødsel. Fikk ingen smertestillende, så jeg tror det var smertene som utløste det

Skrevet

Jeg har aldri kastet opp.

Skrevet

KAstet opp første gang.. Men om du er redd for det, ta det med ro..

Jeg er om mulig den person i verden som hater mest og kaste opp....Jeg dør heller enn å få omgangssyke og blir psyksik ustabil når vi får det i omgangskretsen..Greier nesten bare fokusere på hva om jeg får det...Men har hittil overlevd hver gang, men INGEN er så syk som meg:....;o)

Men oppkastet under fødsel var veldig ok...Husker bare at jeg kastet opp, men var ikke som omgangssyke eller svangerskapskvalme..Har tro på at trykket fra ungen kan ha skyld, det er liksom veldig "enkelt" oppkast, kommer av seg selv....Huff, vet ikke hvordan jeg skal si det, men oppkastet under fødsel er IKKE så ille som vanlig.:o) Ikke gruve seg for det..

Andre gang kastet jeg ikke opp. Men det var en fødsel som var over på knappe 3 timer fra da jeg VISSTE den var i gang...Og jeg har ikke hørt om flere som har kastet opp jeg heller, men ja, det er vanlig alikevel

Skrevet

Å så godt å høre at jeg ikke er alene..

Jeg er også nemlig slik at jeg er livredd for å få omgangssyke hvis det går rundt omkring..

Men så greit å høre at det blir noe annet hvis du kaster opp under fødsel!

Da skal jeg prøve å ikke tenke mer på det :) Takk for svar. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...