Gå til innhold

Hvor mange bæsjet under fødselen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nice var til hun som sprøytelakkerte!

Skrevet

Kom litt under pressriene med nr.1, selv om tarmen var tømt!

Med nr.2 kom det ingenting ..

Skrevet

Jess til bæsj. (Bare litt under pressriene - hadde fått klyster.)

Skrevet

Det vet jeg ikke, og ikke bryr det meg heller, jeg hadde viktigere ting å tenke på. Samboeren min har i tilfelle ikke fått det med seg heller.

Fikk klyster da, og gikk på do selv helt opp mot pressriene.

Skrevet

jeg bæsjet ikke på meg første gang, følte lissom ikke at pressriene den gangen gikk i "rompa". mens andre gang ble jeg skikkelig overrasket, for da følte jeg at ræva skulle sprenge! jeg må bøsje sa jeg, men det var ikke akkurat tid til å gå på dass, ungen var på vei ut etter første pressri. neida, det bare kjennes sånn ut, sa jordmora. NEI, jeg mnå BÆSJE, sa jeg igjen. Press du, så kommer ungen, sier jordmora, nei, det kommer til å komme bæsj, sa jeg igjen. Jeg turte ikke presse nesten noen ting, men klemte ut noe som kjentes ut som en ganske hard ruke, ikke noe splætt, ikke noe lukt. ta den bort, ta den bort, ja da, den er borte nå, sa hun, press nå. men jeg turte ikke. jeg kneip igjen,m såå redd for å drite mer på meg. tilslutt ble jordmora pissed og sa nå MÅÅÅÅ DU presse. da presset jeg, og ungen splætta ut. ikke mer bæsj. hvor gubben var under det hele, jo på dass og bæsjet selv hehehehe han rakk akkurat å se at jeg presset sønnen ut!!!!!

Skrevet

Ja. Også tisset jeg i ansiktet til jordmor.

Skrevet

Jeg aner ikke, var inni mitt eget hode, i frykt og smertehelvete. Men at det ikke skal komme bæsj når man presser, skjønner jeg ikke. Mannen fikk ikke med seg, har spurt han, men det må bare ha kommet noe. Sprengte jo blodkar i halve øyet når jeg presset..

Skrevet

under første fødsel bærsja jeg på meg og det er det mesn nedverdignede å tenke på¨etterpå for jeg kjente at de tørka meg og at det lukta.synes enda det er helt jævlig å tenke på og gremmes enda!

så da jeg skulle føde for andre gang var jeg sikker på en ting:jeg SKULLE ha klyster!!det gjorde jeg og bærsja ikke i det hele tatt!!

ja jeg vet det er normalt men det er fortsatt jævlig å tenke på!

Skrevet

Jepp, la en stor fin kabel rett før pressriene startet. Orket ikke gå på do, hadde så vondt. Men det var heldigvis en sånn hard bajs, så var bare å ta den pent i en serviett og kaste den i søpla. Fort gjort i en port liksom.

Skrevet

Tror ikke jeg bæsjet under fødselen, rakk ikke klyster heldigvis.

Jeg husker jeg ropte ut : Nå bæsjer jeg på meg!

Jordmor sa: bare bæsj, bare bæsj!

Men jeg tror faktisk ikke det kom noe. Hele fødselen var litt "tåkete" og samboer kan ikke huske at jeg bæsjet heller.

Jeg holdt på å spy derimot. Ble litt for mye lystgass på de hele 10 min jeg rakk å få det. Det synes samboer og jordmor var morsomt. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...