Gå til innhold

Har mannen/kjæresten din stor penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke ta bilde av den og legge den ut her? Så kan du invitere til poenggivning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det bare store peniser på slike tråder.

Den minste som er nevnt er vel 3 cm over landsgjenomsnittet.

Skrevet

Korrigering. 2 cm over landsgjennomsnittet.

Skrevet

Lurer på om menn har en egen nettside hvor de kan diskutere damenes kjønnsorganer, pupper osv.

Skrevet

Ja han har en diger penis og passe tykk :-)

Største og tykkeste og BESTE jeg noengang har hatt ;-)

Og ikke minst, en fantastisk tunge ;-)

Skrevet

Den er akkurat passe tror jeg. Større en eksen sin ihvertfall :P Men den føles verken for stor eller for liten, i forhold til meg. Har ikke målt.

Skrevet

Mannen min har såpass stor penis at det kjentes ut som om jeg var jomfru første gangen vi lå sammen, så den er nok større enn eksen min sin ja! Haha, kanskje jeg skal ringe eksen min og si at han har liten kuk? For han skrøyt jo så jævlig av den hele tiden.

Ikke at det er så deilig med tørrjokking i to timer med en kuk man nesten ikke kjenner.

Men mannen min er en fantastisk elsker!

Skrevet

Hadde noen av dere lest et innlegg som dette på enn mannfolk forum, hadde dere nok lagt ut link på skrivlesiden.. dypt sjokkerte over hvor grunne og ekle visse mannfolk er.. haha :P

Tilbake til saken! Min mann sin har jeg aldri målt.. men den er stor. Så stor at den må "jobbes" inn om dere skjønner..

Og hva er det der med å slenge til: Min mann har ikke så veldig stor tiss, men er veeeldig god med tunga! Er det en konkurranse det her? Syns dere det er nedverdigende å si at mannen deres ikke har så stor, så dere må skryte på dere noe annet?

Selv er jeg så "grunn" at jeg ikke ville innrømme ovenfor kjæresten at jeg var forelsket i han, før jeg hadde prøvd han.. tenk om jeg hadde blitt sammen med han og så viste det seg at han var knøtt liten? Da hadde jeg seriøst blitt dypt skuffa.. shoot me! :P

Skrevet

20 cm sier du? Må være som ei bøtte du da. Jeg har nemlig prøvd det flere ganger (samme mann-og dusten skrøyt av størrelsen), og det var absolutt ikke godt!

Nei, takke meg til en normalutstyrt mann som ikke sprenger meg i fillebiter. Og også en mann som ikke måler. Utrolig turn-off med menn som skryter av utstyret sitt på den måten.Er ikke på den måten de får meg på kroken i hvert fall, da det vitner om lite mellom øra.

Vitner forresten om lite mellom øra på damer som er opphengt i oversized peniser også.

Skrevet

Litt kort. Målt med måleband. 14 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...