Gå til innhold

Har mannen/kjæresten din stor penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor eller liten?

Mannen min sin er 16 cm og TYKK...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke målt den, men den er stor nok. Og størst av de jeg har hatt sex med

Skrevet

Størrelsen varierer etter hvor opphisset han blir. Har faktisk ikke med meg målebånd i senga, og det spiller da heller ingen rolle om den er 12, 14, 16, 18 eller 20 cm lang.

Skrevet

Hehe, må le litt. Har ikke mann da, men har vært bort i verdens minste :)

Skrevet

Den er ikke av de største jeg har vært borti, men så lenge han kan å bruke den, spiller størrelsen liten rolle merker jeg :)

Skrevet

10.13: Han med verdens minste, klarte han å tilfredsstille deg?

Huff, nesten så jeg syns veldig synd i dem som har en liten sosiss.. Må være det minst umandige som finnes.

Skrevet

mente seff minst MANDIGE

Skrevet

Pikken hans er ganske liten, men til gjengjeld har han en diger tunge, som han slikker og puler meg med.

Skrevet

Når den er liten, så er den LITEN, men når den er stor, så er den STOR.

Kompisene hans pleide å mobbe han før fordi han hadde så liten, men da de en gang så den som stor ble det slutt på mobbingen, for den var vel da større enn de flestes.

Skrevet

Ja den er stor. Og dere som sier at størrelsen ikke teller dere kan umulig ha følt en på 20 cm.

Jeg og mine venninner bruker å si. Den skal være så stor at man kan ligge på mage og han oppå på ryggen og ha den inni deg uten at den på noen måte noen gang glipper ut.

Da har man et mål å strekke seg etter.

Skrevet

hmm.. den er vel mellom 18-19cm, akkurat passe spørr du meg:-) sånn passe tykkelse er det på den og.

Har vært bortig noen med lang og tynn også, men det var ikke noe tess altså.

Skrevet

Runka han foran kompisene da eller?

Ha ha:-)

Skrevet

min samboer din er akkurat passe.. hadde den vært større hadde jeg nok fått vondt :S ELSKER den slik den er ;)

Skrevet

Jeg lurer på en ting: hvordan vet dere om pikken hans er 16, 18 eller 20 cm uten å ha målt den? Eller inngår penismåling som en del av helsesjekken som mennene går på? Hvordan får de i så fall pikken til å bli stiv? Er det legesekretæren som stiver den opp?

Skrevet

10:13 JEG har vært borti verdens minste!! Tror ikke dere klarer å skjønne hvor liten den var! Samleie var fysisk umulig, det var bare et penishode....

Hører venninner etc snakker om små peniser, men jeg tør nesten garantere at ingen har vært i nærheten av så små som han jeg sikter til :-(

Skrevet

Min mann har ca 19 cm, og normalt tykk.. I tillegg til å være fantastisk med tunga ;-)

Elskeren min da.. har jeg ikke målt, men er mye større og tykkere, og enda mere fantastisk i senga...

Luksusproblem gitt...

Skrevet

Ha ha, håper da at jeg slipper å treffe på denne mannen i datingjungelen!

Skrevet

Han har den største her i huset iallefall :P

Skrevet

HVORDAN VET DERE HVOR LANG DEN ER? HAR DERE MÅLEBÅND MED DERE I SENGA? ELLER STÅR HAN OG MÅLER DEN SELV? I SÅ FALL BURDE DET KANSKJE STÅ OPPFØRT PÅ ALLE MENNS CV?

Skrevet

om det var meg(10.20) du stilte spørsmål til om han runket forran kompisene, så nei, men det var en periode i begynnelsen av forholdet vårt at vi var veldig fokusert på sex- var hjemme hos han da, han hadde mye besøk ofte/alltid, og vi/han gikk ofte naken rundt i huset. kompisene kunne da ikke unngå å se penisen hans, for han var jo ofte kåt når jeg var i nærheten.

Ja, vet det kan høres rart ut, men slik var det altså...

Skrevet

Gikk dere nakne rundt i huset sammen med kompisene hans? Var du naken også? Tok du imot alle sammen? Likte du det?

Skrevet

Dette var ikke noe vi alltid gjorde, men når vi tok/hadde tatt badstu, når vi skulle fra badet/dusjen og inn på soverommet.

Ja, kompisene var også nakne i badstu.

Tror faktisk vi dusjet endel sammen i denne perioden,jeg og typen var vel en måte å bli kjennt på.

Ja, jeg var også naken i badstua, og mellom badet og soverommet. Jeg har en fin kropp, noe samboeren stadig påpekte da, og han ville gjerne vise meg frem til kompisene, noe jeg egentlig ikke hadde noe spesiellt imot.

Nei, jeg tok ikke imot andre enn samboern.(da kjæresten)

Skrevet

Mannen min har 17cm og passe tjukk penis :o)

Og så er det fantastisk fin! God å suge på! Nam nam...

Skrevet

"Og så er DEN fantastisk fin" ...

Hilsen annie 11.51.

Skrevet

Ja, min kar har det og det er himmelsk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...