Gjest Skrevet 7. juni 2010 #26 Skrevet 7. juni 2010 ;o) Jeg har litt for lite penger til drømmehuset, men vi får se... Blir nok her jeg da... trives litt for godt!
Gjest vinterbrud Skrevet 8. juni 2010 #27 Skrevet 8. juni 2010 Vi har tenkt oss en tur til Vennesla i sommer og bade i Drivenesvannet eller Otra.Det er jo så fint på Sørlandet. Ellers vil jeg anbefale byene i Midt Norge,her er det fint.
Karoline's*mamma Skrevet 8. juni 2010 #28 Skrevet 8. juni 2010 Flytt til oss:-) Her har vi vaker natur, mange flotte mennsker og maaange småbarn+masse meir. Synast det er alltid noko som skjer her, og så er det jo mykje kva du gjer det til også.. Det er ein liten plass ytterst i Sognefjorden. I byggefeltet her vi bur er det 16 barn under skulealder, så barna dine vil få mange å velge mellom. Yess, her har iallefall eg det godt, og barna det trygt <3 Send gjerne ein pm dersom du lurar på noko meir, som ikkje er nevnt :-D
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. juni 2010 #29 Skrevet 8. juni 2010 OMG, du må ikke finne på å anbefale Justvik! Oh my God!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå