Kystrøya Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Lite sted, stort sted, spiller ingen trille. Er bare ute etter å bo et sted med masse masse barn i alderen 1-5 år, slik at ungene våre har mange å leke sammen med =)
Gjest datatyven Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Kommer vel kanskje an på hvor dere kan livnære dere? Hva jobber du/dere som, er det lett å få jobb, er det lett å få den jobben du helst vil ha? Hvordan er boligpris nivået i forhold til inntekter på tilgjengelige jobber? Er vel inntekt og utgifter som er avgjørende for sånne valg :-)
Kystrøya Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er sykepleier og mannen jobber offshore, så spiller egentlig ingen rolle hvor vi bor i landet. Nå har vi boliglån på ca 2 millioner, og det er nok for oss. =)
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Her er det masse unger, men de bor ganske spredt..bittelite sted, men helt topp for småbarn å vokse opp Pluss full bhg-dekning
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg bor i Kristiansand, og her er det mange slike områder ;o) Grim, Lund, Vågsbygd, Eg, Tveit, Justnes, Kongsgård...osv ;o) Bare å komme hit!
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Oh my god, lissom, altså, hallo lissom, det er jo myye bedre lenger inn i landet ;p
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 masse fine i bergen også.. loddefjord/godvik, fyllingsdalen, sotra, askøy, bønes++++
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Mammaen til verdens fineste ♥ Altså; Vennesla og innover er ALDRI bra ;o) Hvertfall ikke om man reiser så langs som til Evje........................ huff og huff!!! ;o)
Kystrøya Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2010 Men du glemte jo å skrive hvor du bor
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Hah! Flaks for meg at jeg hverken bor i Vennesla eller på Evje, men midt i mellom ;D Byfis, byfis, det er du
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 http://www.iveland.kommune.no/ Oioi, dette må jeg huske å nevne for ordføreren neste gang jeg treffer han, at jeg driver reklame for kommunen vår på Norges største fora for slarvete og snodige mødre ;D
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 he he he, og de midt i mellom er jo HELT på bærtur! Tji tji
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Ja, men det er jo fryktelig mye bær her, da..så det er jo ikke så rart
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #15 Skrevet 7. juni 2010 Er det her også! Skikkelig mye bær i Baneheia nå, men det må komme noe regn snart, ellers tørker alle kartene ut................ !
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 Ånei! Da får vi håpe på regn snart! Jeg blir dritsur hvis ikke jeg får blåbærsylt!!! Forresten, så trenger jeg ikke å gå helt til Baneheia for å plukke bær, næ næ næ næ nææ næ!
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #17 Skrevet 7. juni 2010 Jeg må bare bøye meg over gjerdet for å være i Baneheia..... ;o) NÆ næ næ næ næ næ næ! ;o) ho hoh ohoh Sorry at vi kuppet tråden din Hi, men her på sørlandet er vi veldig engasjerte! Og har plass til flere!!!! ;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #18 Skrevet 7. juni 2010 Ja, og jeg trenger bare å gå over plenen, så kan jeg bade i Otra (ikke det at jeg gjør det da, det er jo dritkaldt året rundt) men allikevel Ja, her er det plass til flere, både i boin og på landet Alltid gøy med innflyttere, ihvertfall for oss på landet, vi ser jo aldri framandfolk, vi, så det er jo kjempespennende ;D
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #20 Skrevet 7. juni 2010 Ja, vi er jo sørlendinger, så det er jo ikke så rart
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #21 Skrevet 7. juni 2010 Takk takk;o) Vi ER søte her på sørlandet!!! Og når jeg ser nicket ditt Hi, skjønner jeg jo at du ikke komer til å havnet midt i skauen som Mammaen til verdens fineste ♥ foreslår;o) Nei kom til byen du!!!!!!!!!! ;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #22 Skrevet 7. juni 2010 Jamen kjære deg, vi har da vann her og! Bare det er uten det forferdelige saltet, og vi slipper de helvetes måkene Og bare til informasjon, vi er faktisk enda greiere på landet, enn de som bor i byen, haha Eller du kan flytte til Bygland (eller er det i Bykle, mon tro?) der får man jo faktisk betalt av kommunen for å flytte til! Men, det er så langt på landet, at til og med ikke jeg ville flyttet dit. Snakker rart gjør de og
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #23 Skrevet 7. juni 2010 Jeg vurdere også å flytte faktisk....... Men bare litt nærmere saltvannet!!! ;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #24 Skrevet 7. juni 2010 Æsj...det er jo bare ekkelt! Tang og krabber. For ikke å snakke om brennmaneter! :-O Kan du ikke bare flytte hit, og fylle opp et basseng med vann og ha litt salt oppi? ;P
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #25 Skrevet 7. juni 2010 Kom til nordland! Her er det masse plass, gode folk og steike god kaffe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå