Gå til innhold

Har lyst å flytte. Noen steder å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite sted, stort sted, spiller ingen trille. Er bare ute etter å bo et sted med masse masse barn i alderen 1-5 år, slik at ungene våre har mange å leke sammen med =)

Videoannonse
Annonse
Gjest datatyven
Skrevet

Kommer vel kanskje an på hvor dere kan livnære dere? Hva jobber du/dere som, er det lett å få jobb, er det lett å få den jobben du helst vil ha?

Hvordan er boligpris nivået i forhold til inntekter på tilgjengelige jobber? Er vel inntekt og utgifter som er avgjørende for sånne valg :-)

Skrevet

Jeg er sykepleier og mannen jobber offshore, så spiller egentlig ingen rolle hvor vi bor i landet.

Nå har vi boliglån på ca 2 millioner, og det er nok for oss. =)

Skrevet

Her er det masse unger, men de bor ganske spredt..bittelite sted, men helt topp for småbarn å vokse opp :) Pluss full bhg-dekning ;)

Skrevet

Jeg bor i Kristiansand, og her er det mange slike områder ;o)

Grim, Lund, Vågsbygd, Eg, Tveit, Justnes, Kongsgård...osv ;o) Bare å komme hit!

Skrevet

Oh my god, lissom, altså, hallo lissom, det er jo myye bedre lenger inn i landet ;p

Skrevet

masse fine i bergen også..;) loddefjord/godvik, fyllingsdalen, sotra, askøy, bønes++++

Skrevet

Norges Sommerby: Skudeneshavn!

Skrevet

Mammaen til verdens fineste ♥

Altså; Vennesla og innover er ALDRI bra ;o) Hvertfall ikke om man reiser så langs som til Evje........................ huff og huff!!! ;o)

Skrevet

Men du glemte jo å skrive hvor du bor ;)

Skrevet

Hah! Flaks for meg at jeg hverken bor i Vennesla eller på Evje, men midt i mellom ;D Byfis, byfis, det er du :D

Skrevet

http://www.iveland.kommune.no/

Oioi, dette må jeg huske å nevne for ordføreren neste gang jeg treffer han, at jeg driver reklame for kommunen vår på Norges største fora for slarvete og snodige mødre ;D

Skrevet

he he he, og de midt i mellom er jo HELT på bærtur! Tji tji

Skrevet

Ja, men det er jo fryktelig mye bær her, da..så det er jo ikke så rart :D

Skrevet

Er det her også! Skikkelig mye bær i Baneheia nå, men det må komme noe regn snart, ellers tørker alle kartene ut................ !

Skrevet

Ånei! Da får vi håpe på regn snart! Jeg blir dritsur hvis ikke jeg får blåbærsylt!!! Forresten, så trenger jeg ikke å gå helt til Baneheia for å plukke bær, næ næ næ næ nææ næ! :D

Skrevet

Jeg må bare bøye meg over gjerdet for å være i Baneheia..... ;o) NÆ næ næ næ næ næ næ! ;o) ho hoh ohoh

Sorry at vi kuppet tråden din Hi, men her på sørlandet er vi veldig engasjerte! Og har plass til flere!!!! ;o)

Skrevet

Ja, og jeg trenger bare å gå over plenen, så kan jeg bade i Otra (ikke det at jeg gjør det da, det er jo dritkaldt året rundt) men allikevel :D

Ja, her er det plass til flere, både i boin og på landet :)

Alltid gøy med innflyttere, ihvertfall for oss på landet, vi ser jo aldri framandfolk, vi, så det er jo kjempespennende ;D

Skrevet

Så søte dere er =)

Skrevet

Ja, vi er jo sørlendinger, så det er jo ikke så rart ;)

Skrevet

Takk takk;o) Vi ER søte her på sørlandet!!! Og når jeg ser nicket ditt Hi, skjønner jeg jo at du ikke komer til å havnet midt i skauen som Mammaen til verdens fineste ♥ foreslår;o)

Nei kom til byen du!!!!!!!!!! ;o)

Skrevet

Jamen kjære deg, vi har da vann her og! Bare det er uten det forferdelige saltet, og vi slipper de helvetes måkene :P

Og bare til informasjon, vi er faktisk enda greiere på landet, enn de som bor i byen, haha :D

Eller du kan flytte til Bygland (eller er det i Bykle, mon tro?) der får man jo faktisk betalt av kommunen for å flytte til! Men, det er så langt på landet, at til og med ikke jeg ville flyttet dit. Snakker rart gjør de og :P

Skrevet

Jeg vurdere også å flytte faktisk....... Men bare litt nærmere saltvannet!!! ;o)

Skrevet

Æsj...det er jo bare ekkelt! Tang og krabber. For ikke å snakke om brennmaneter! :-O Kan du ikke bare flytte hit, og fylle opp et basseng med vann og ha litt salt oppi? ;P

Skrevet

Kom til nordland! Her er det masse plass, gode folk og steike god kaffe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...