Gå til innhold

er det noen fra tromsø?


wenche88

Anbefalte innlegg

Heihei.

 

Jeg bor også i Tromsø. Er 29 (enn så lenge) og venter nr 2 mot slutten av januar. Har en jente fra før som blir 3 i februar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, var litt bekymret for kobinerte jule-bursdagsgaver. de fleste barn synes det er ganske kjip ja, men det ordner seg nok ;)

 

men det blir nok bra uasnett når den lille bestemmer seg for å komme ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert kjempebra uansett ja :) Gleder meg til ett år fri fra studier og kunne traske hjemme med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir faktisk til å begynne på skolen til høsten, så d blir bare et halvt år tid hjemme, men det gjør meg ingenting =P gruer meg kjempe mye til å bare måtte være hjemme, er ikke flink nok selv til å finne på ting.. så det ender bare med ekstrem kjedsomhet og rastlaushet =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig å se at vi er flere med januarbabyer i magen. Jeg har termin 23. jan. Har fra før en gutt på 18 mnd.

 

Hadde vært trivelig med et treff

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, blir forsåvidt også ganske fort rastløs og kjeder meg... men regner med jeg får nok å henge fingrene i ;) Og viss småen skulle være av den snille typen som sover mye så kan jeg alltids lese noe eller begynne å skrive på masteroppgaven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, blir vel treff etterhvert på oss :) Tenker å vente til magen begynner å hoppe frem men det kan jo ta en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja synes vi skal få til noe treff greier =) hehe ja, magen min er i værtfall ikke kommet noe særlig frem.. vises bare med enkelte klær, og ingenting er for smått enda =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg til magen vises, akkurat nå ser jeg bare litt småfeit ut..

 

Den beste magetida er 2. trimester, med gravidmage, men uten å være diger og tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ordinær ultralyd 17. september så kommer nok ikke til å vise meg på noe treff før etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tromsøjenter! Dere har sikkert vært hos jordmor nå? Vi skal på onsdag og jeg lurer på... hva som egentlig skjer der? Begyner å bli veldig spent nå, men vet det blir litt tidlig med jordmor da vi etter UL var 2 uker senere enn vi trodde ;) Er 14+1 på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jordmoren maste fælt igrunnen... ellers har jeg gått ned 1 kg siden jeg var hos legen i slutten av juni og vi fikk høre hjertelyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe fikk beskjed om å bevege meg mer, syntes ikke det var så gøy å høre på =P

var det ikke deilig å få høre hjertelyd? syntes det var helt fantastisk.. skal på den første (ordinære) UL på onsdag... gleeeeder meg så, håper alt står til bra med den lille i magen, blir gøy å få se han eller hun =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg :P Synes hun maste veldig mye om kosthold og aktivitet og synes ikke jeg fikk noe fornuftig ut av det siden jeg naturlig nok har lest om dette på forhånd + snakket mye med modern som har jobbet som helsesøster. Ja, det var kjempegodt å høre hjertelyden :D Hun strevde litt med å finne den først men det var jo fordi hun lyttet aaalt for høyt på magen, når hun lyttet lengre ned fant hun den med én gang! Er jo to uker siden vi hilste på knerten på ultralyd, og jeg er ikke av den tålmodige sorten, så det var godt å få litt bekreftelse på at det er noen der igjen :) SÅ GØY med ultralyd onsdagen! Gleder meg på dine vegne! Du må skrive hvordan det gikk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er jo slik at enkelte liker jordmor bedre enn lege og motsatt, slik er det bare.

skulle gjerne hørt eller sett den lille hver dag jeg, men det er vel ikke lenge til jeg kan kjenne han eller hun inne i magen =) venter i spenning =D

yes, du skal få oppdatering på hvordan det gikk =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, det var så bra.. var kjempe morsomt å se den lille. alt var slik som det skulle =) åååh, det var så godt, den lille var ikke så samarbeidsvillig. jordmoren tror den mulige lille piken lå å sov siden hun ikke ville flytte på seg så mye, jordmoren fikk ikke sett ordenlig.. hun trodde det var en jente siden hun ikke så noen tiss, men hun kunne ikke garantere det.

 

vi er så heldige at vi skal tilbake i oktober, jordmoren holder på med etterutdannig. så det så vi gledlig ja til, satser på at vi vet kjønn litt mer sikkert da. er litt skummelt å kjøpe masse rosa, åsså blir det pluttselig en gutt =P så sier fremdeles til alle at de skal kjøpe kjønnsnøytrale farger =)

 

termindatoen er fremdeles 11 januar, så ble lettet over at den ikke kom tidligere. vi vil jo helst at barnet kommer i januar og ikke i desember =P

 

når var det du skulle på ultralyd? det var bare helt fantastisk, vi har ikke vært på noen tidlig ultralyd eller noe, så det var en etterlengtet dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fantastisk :) Det er jo noe helt eget å se den lille mageboeren for første gang! Og gratulerer med (mulig) jente :) Det blir stas! Er jo greit å vite at termin er den samme ja, selv om du ikke har noen garanti for at hun er så tålmodig da ;)

 

Vi har vært overbevist om at det er gutt, men de siste dagene så har jeg ikke følt meg så overbevist lengre!?! Har ordinær ultralyd 17. september så det er jo en stund til vi får hilse på knøttet igjen. Er mulig mannen ikke kan bli med da siden han nettopp har fått seg (ny) jobb :/ Men han er ferdig tidlig om fredager så om jeg må vente 10-20 minutter så rekker han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er helt spesielt =)

tiden går fort, selv om jeg må innrømme at min vente tid har vart i en eeeeevighet =P

 

vi får satse på at mannen rekker det ;) er i værtfall fint å ha nåen å dele det med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Da var det visst på tide med en oppdatering her... Jeg tilhører nå offisielt Februarklubben etter ordinær UL i dag :) Termin ble akkurat det samme som etter UL i juli, altså 10. februar. Alt så fint og flott ut med babyen og det ser veldig ut som det blir blått her ;) Har hele tiden hatt det på følelsen og drømt at det blir en gutt og slikt, men greit å få det mer bekreftet. Var en kjempefin opplevelse og litt rart å kjenne babyen sparke inni mens vi så det på skjermen og! Snart halvvegs nå :) Hvordan går det med dere og magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at alt e bra =)

alt er bare fint her også, jeg er 23+5 så er ett godt stykke over halvveis, litt skremmende å tenke på at d går så fort, pluttselig er vel fødelen i gang =P men gleder meg selvfølgelig åsså veldig mye =)

spent på neste ul om de ser hvordan kjønn det blir, men det er vel ennå vell en mnd til enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er alltid det beste når ting er bra :)

Ja, du ligger noen uker forran meg, halvegs her på tirsdag :) Begynner å glede meg masse til neste år og småen har bare med å holde seg inni magen til i slutten av januar i alle fall :P Har du tenkt å delta på noen av de kursene de tilbyr? Morsomt med flere ultralyder slik at du får se utviklingen :) Nå tenker jeg vi lar knerten hvile helt til han kommer ut og vi får se han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...