Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #26 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer!!!! Jeg blir ferdig i morgen:)Håper jeg klarer eksamen og får meg en jobb fort!!!! Er ganske lei NAV nå....
Gjest Tale30 Skrevet 7. juni 2010 #27 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer såå masse! Er det ikke herlig vel? Kjempebra å ha blitt adjunkt med opprykk da, lønnen er vel ganske grei? Og til deg som MÅTTE spy ut litt magesyre i første kommentar.. kan du ikke heller sette deg på skolebenken fremfor å være utrivelig her?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #28 Skrevet 7. juni 2010 Takk takk alle sammen:) Det føles veldig rart. Fint og skummelt. Fremtiden er liksom helt åpen. Fra jeg var liten har jeg visst at august=skole. Nå aner jeg ikke. Har søkt på en jobb, som jeg har pittelitt troen på å få, så jeg krysser det jeg har:) Gratulerer til deg andre som var ferdig i dag. Jeg vurderte også spes.ped. Har bare ppu (60stp) Og ex.paed. Og gratulerer til dere som straks er ferdige.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 7. juni 2010 #29 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer med ferdig utdanning! Ble selv ferdig for en ukes tid siden og det er en veldig fin følelse Og titler er viktig, lurer på hvilke sammenhenger det går an å omtale meg selv som lektor med tillegg uten at folk ser rart på meg... ;-) Lykke til med jobb-jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå