Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Muntlig gikk strålende Hurra for meg liksom! Steike så rart. Jeg har gått på skole de siste 20 årene... det er liksom det jeg "kan" Hva nå? rart rart rart, fint fint fint
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Skravle er det der andre stedet... Ingen her inne bryr seg, lizm.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Adjuknkt - med opprykk (veldig viktig, hehe) faglærer i engelsk, drama og historie.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer. Jobber du på ungdomsskole eller?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er jobbløs, men sikter meg inn mot vgs.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 "Adjunkt med opprykk" er en av de mest komiske betegnelsene jeg vet om. Men gratulerer likevel!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Kan jeg spørre hvor mange studiepoeng du har i hhv engelsk og historie? Tenkte også å bli lærer på vgs, men mangler PPU. Har en bachelor i språk og en i historie.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 høres bare så rart ut, altså den tilføyelsen "med opprykk". Sikkert opplysende for dem som er blant de innvidde, men virker bare underlig for andre.
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Så bra. Du blir sikkert en god lærer. Håper du får en kjempekoselig jobb og til den som lurte, opprykket er viktig
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 Er det snakk om et framtidig opprykk, eller et man allerede har fått?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2010 Opprykk vil si at man har et ekstra fag;) Og til deg som lurte, har 60 i historie og 90 i eng. Har prøvd meg på vgs. Veldig trygg på engelsken, men følte meg litt på vaklende grunn med bare 60 i historie.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #18 Skrevet 7. juni 2010 Et man har fått. Ellers er man vanlig adjunkt. Opprykket er 60stp ekstra. Altså 5 år vanlig høgskoleutdannelse.
benelen Skrevet 7. juni 2010 #21 Skrevet 7. juni 2010 Slenger meg på og gratulerer masse med endt utdannelse og muntlig som gikk bra! Lykke til med jobbsøking!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #22 Skrevet 7. juni 2010 Jeg også Ble ferdig med siste eksamen i dag, og med mindre jeg har strøket på en eller begge av de siste eksamene er jeg jammen meg ferdig dannet Adjunkt her også, men uten opprykket XD Men har både spes. ped og flerkulturell ped da, så hvis jeg slår det sammen med den generelle peden har jeg 90 i ped... Synd jeg ikke kan kalle det opprykk Grattis Jorunn!! Kjenner selv at sammenhengende skole fra den nette alder av 6 til 24 er en veldig lang tid! Godt å bli ferdig!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #23 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer så mye! Jeg har selv siste eksamen på torsdag, kjenner det skal blir en helt utrolig deilig følelse å bli ferdig! Ser ut til å bli en strålende sommer med masse god samvittighet for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå