Gå til innhold

Jeg er.... *kremt* FERDIG UTDANNET!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Muntlig gikk strålende

 

Hurra for meg liksom! Steike så rart. Jeg har gått på skole de siste 20 årene... det er liksom det jeg "kan"

 

Hva nå?

 

rart rart rart, fint fint fint

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravle er det der andre stedet... Ingen her inne bryr seg, lizm.

Skrevet

Grattis !! Hva har du blitt for noe da ?? ;)

Skrevet

Gratulerer! Så deilig, ble du noe fint?

Skrevet

Adjuknkt - med opprykk (veldig viktig, hehe)

 

faglærer i engelsk, drama og historie.

Skrevet

Gratulerer. Jobber du på ungdomsskole eller?

Skrevet

Jeg er jobbløs, men sikter meg inn mot vgs.

Skrevet

"Adjunkt med opprykk" er en av de mest komiske betegnelsene jeg vet om. Men gratulerer likevel!

Skrevet

Å? Hvorfor det?

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mange studiepoeng du har i hhv engelsk og historie? Tenkte også å bli lærer på vgs, men mangler PPU. Har en bachelor i språk og en i historie.

Skrevet

høres bare så rart ut, altså den tilføyelsen "med opprykk". Sikkert opplysende for dem som er blant de innvidde, men virker bare underlig for andre.

Skrevet

Klart vi bryr oss. Grattis Jorunn!!

:o)

Skrevet

Så bra. Du blir sikkert en god lærer.

Håper du får en kjempekoselig jobb :)

 

og til den som lurte, opprykket er viktig ;)

Skrevet

Er det snakk om et framtidig opprykk, eller et man allerede har fått?

Skrevet

Opprykk vil si at man har et ekstra fag;)

 

 

Og til deg som lurte, har 60 i historie og 90 i eng. Har prøvd meg på vgs. Veldig trygg på engelsken, men følte meg litt på vaklende grunn med bare 60 i historie.

Skrevet

Et man har fått. Ellers er man vanlig adjunkt. Opprykket er 60stp ekstra. Altså 5 år vanlig høgskoleutdannelse.

Skrevet

Gratulerer, må være en god følelse!:)

Skrevet

Gratulerer, så godt å være ferdig da :D

Skrevet

Slenger meg på og gratulerer masse med endt utdannelse og muntlig som gikk bra!

 

Lykke til med jobbsøking!

Skrevet

Jeg også :) Ble ferdig med siste eksamen i dag, og med mindre jeg har strøket på en eller begge av de siste eksamene er jeg jammen meg ferdig dannet :P Adjunkt her også, men uten opprykket XD Men har både spes. ped og flerkulturell ped da, så hvis jeg slår det sammen med den generelle peden har jeg 90 i ped... Synd jeg ikke kan kalle det opprykk :P

 

Grattis Jorunn!! Kjenner selv at sammenhengende skole fra den nette alder av 6 til 24 er en veldig lang tid! Godt å bli ferdig!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

 

Jeg har selv siste eksamen på torsdag, kjenner det skal blir en helt utrolig deilig følelse å bli ferdig! Ser ut til å bli en strålende sommer med masse god samvittighet for min del ;)

Skrevet

Gratulerer! Vær stolt av deg selv!

Skrevet

Gratulerer så mye ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...