Lillypia Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #26 Skrevet 9. juni 2010 Da drar jeg på sykehuset for nok en sjekk. Virket som hun jm mente det var for tidlig for dette ville ta tid, men nå orker jeg ikke mer. Hatt regelmessige rier nå i noen timer og har det ikke skjedd noe mer med åpningen(drøye 3cm) siden i går morges, kommer jeg til å høre om de ikke kan tøye litt, evt ta vannet eller noe...ikke sovet de tre siste nettene nå! Og 10 dager over termin....
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #27 Skrevet 9. juni 2010 Lykke til!!! Håper de gjør noe med deg og ikke bare sender deg hjem igjen! 10 dager over termin er masse:( du skal jo ha energi til å føde også.... Jeg ligger med litt magesmerter, vært våken siden 4, men aner ikke om d er slik d skal kjennes ut:p
kamillepersille(78) Skrevet 9. juni 2010 #28 Skrevet 9. juni 2010 Hei Lillypia! Venter i spenning på om det har skjedd noe.. Håper og regner litt med siden jeg ser du ikke har skrevet noe siden i morges.. heldigpiken!!
♥REBECCA♥ Skrevet 9. juni 2010 #29 Skrevet 9. juni 2010 3 dager over her, dritt lei, skal til jordmor i morgen og sjekke om jeg er moden,og tøye litt der :)håper det setter ting i gang:)
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #30 Skrevet 9. juni 2010 Få høre om det har effekt da:) Skal tøye litt på fredag, er spent på om d har noe for seg:)
Lillypia Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #31 Skrevet 12. juni 2010 Lille prinsessa kom onsdag 9.juni og vi er nå kommet hjem fra sykehuset:) alt vel! håper dere andre også er ferdige!
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #32 Skrevet 13. juni 2010 her kom prinsen 12.juni:) vi ligger på sykehuset enda.vi har det alle sammen bra.gratulerer til deg med prinsesse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå