Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #26 Skrevet 6. juni 2010 ok, da misforsto jeg. Litt morsomt at noen tar seg bryet med å lage en hat gruppe mot oss. Det er mange innlegg som ikke er stuerene, men det vil som sagt altid være noen som lager kvalm uansett miljø.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #27 Skrevet 6. juni 2010 Dagens ironiske: "Dett ee det dummaste eg har sett på lenge.. Kunne KANSKJE ha joina gruppå hvis an ikkje blei oppretta av ein 11-åring med dysleksi" HAHAHA!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #29 Skrevet 6. juni 2010 En tastefeil og dialekt er ikke nok til å (ironisk) kalles dysleksi.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #30 Skrevet 6. juni 2010 Fryktelig hårsår du, 2324. Aner jeg at du er en av tullebukkene i gruppen?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #34 Skrevet 6. juni 2010 FB gruppen må bestå av noen store nek. Hvorfor vet de så utrolig godt hva vi diskuterer her om de tar så stor avstand fra det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #35 Skrevet 7. juni 2010 Og så tror de at de skal få denne siden fjernet? Anonymsiden er jo det morsomste på dib! Hvis de fjerner den så boikotter jeg hele nettstedet i protest:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #36 Skrevet 7. juni 2010 Forsøk på hjelp til grunnleggerne av Anonym Forum på facebook: Først: Anonym Forum = Anonymforum (I det norske språket har vi tradisjon for sammensatte ord ikke særskriving). Videre: Anonym Forum er på DINBABY.No der driver folk å henger ut andre, skriver mye stygt om andre!!! Har vi virkelig behov for et slikt??? -> På dinbaby.com har de et anonymforum. På dette forumet henger dessverre enkelte mennesker ut andre, ved at de blant annet skriver mye bevisst sårende og hetsende. Har vi virkelig behov for et slikt forum? Dette var et forslag til en formulering som virker litt mer gjennomarbeidet (selv om den kan gjøres mye bedre). Den enkleste løsningen er selvfølgelig å holde seg borte fra et forum man ikke takler å være på.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #37 Skrevet 7. juni 2010 Glemte litt: for oss som mener at Anonym Forumet til DinBaby skal bort, fordi det er så my hetsing, mobbing å sjikanering der inne, at det er ikke bra -> For oss som mener at anonymforumet til DinBaby må fjernes, fordi det har blitt alt for mye hetsing, mobbing og sjikanering der inne. Vi mener at dette ikke er bra, siden det føles støtende for enkelte av de som utsettes for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå