Gå til innhold

Haha! Anonymforum på facebook!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!!! Herlig :D Omsider en gruppe for hårsåre tapere. Haha!

Skrevet

Vel...-det er alt for mange her inne som skjuler seg bak anonymknappen, og som jeg er rimelig sikker på ikke hadde svart tilsvarende på spm/henvendelser ute i det virkelig liv.

Det er og en del troll her inne, som har det fryktelig morsomt på andres bekostning.

MEN..-den gruppen var nå likevel latterlig.

Tåler man ikke såpass bør man revurdere nettbruken sin. Om man mister nattesøvnen og irriterer seg over et forum på nett så mye at man lager en protestgruppe......-da får man slette profilen, og gjøre noe annet.

Måte på hvor hårsår man skal være.

Og en ting til..-Legg nå for guds skyld ikke ut ting dere ikke kan stå for.

Spør ikke spm dere ikke tåler svar på.

Så enkelt er det!

Skrevet

Grunnlagt av noen som ikke fulgte helt med i norsktimen også, ser jeg.

Skrevet

Kjære vene!

Da kan de vel bare holde seg borte fra forumet?

Verre er det ikke...

Skrevet

He he.. Nesten søtt,)

Skrevet

Overraskende hvor mange menn det er her.

Skrevet

Sikkert gubbene til de forsmådde kjærringene :D

Gjest Morn du
Skrevet

WOW, satt bare å måpte da jeg leste på veggen der. Er man så hårsår, må man ikke gå inn på denne siden. Enkelt og greit...

Skrevet

Saken om Miriam var kjempestygg og tankeløs - utrolig hvor mye dritt noen kan slenge når de ikke kjenner personen og i en slik sårsak.

Skrevet

De er vel av det slaget som er dominert av sjalu kvinnfolk som krever å ha passord til alt av mail, facebook osv. Og så har de enten blitt tvunget til å melde seg inn, eller så har kona brukt nevnte passord til å logge seg på mannens konto og melde ham inn.

Skrevet

ha ha, Ser det er utrolig mange menn i gruppen i forhold til de som holder til her.

Skrevet

Han der Philip var jo møkknais! fy flate for en kjekkas.

Skrevet

Jeg aner ikke hva denne "Miriam-saken" gikk ut på, men uansett så vil jeg si at en slik gruppe er med på å styrke uttrykket "den ene gjør ikke den andre noe bedre".

Dessuten må det da være viktigere for mennesker at de som er rundt en av familie og venner vet sannheten, og ikke fremmede man diskuterer med på nett.

Skrevet

Jeg vil heller ha tilbake anonym-knappen på krangle, enn fjerne anonym-forumet slik det var før.

Den gangen det var slik, holdt for det meste kranglefantene seg på krangle, og man kunne få fornuftige svar på anonym.

Etter at anonym-knappen på krangle ble fjernet, ble krangle nesten lagt død, mens anonym ble fylt av drittsekker.

Skrevet

Krangle på Dib er ikke dødt, men det tilhører en meget sær og akademisk gjeng som er litt for gode for resten av oss.

Skrevet

Ja, masse aktivitet der. Dessuten ligener ikke anonymforumet på gamle krangle. Der var det bare tull. Her er det faktisk et og annet interessant tema.

Skrevet

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Hva går den såkalte Miriam-saken ut på? Siden hun føler seg så snurt at hun oppretter en slik side på facebook mener jeg...?

Skrevet

kunne joina gruppa hvis det ikke så ut som en 11-åring laget den

Skrevet

Liker du ikke å diskutere anonymt, majamia? Det er selvfølgelig altid noen som ødelegger, men jeg syntes vi får diskutert mange ting som ikke er så lett å snakke om med navn. Hvis vi tok vekk anonymknappen tror jeg mange ville hatt flere profiler og krangle nick.

Skrevet

Eh 23.08... På hvilken måte klarer du å tolke det jeg sa til at jeg ikke liker å diskutere anonymt? Signerer ofte som anonym men da er det hvis det er snakk om personlige eller "flaue" ting, ikke krangling.. Jeg har det morsomt med å se alle frekke kommentarene som kommer av og til. Selv om det går for langt noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...