Gå til innhold

Hva er den vondeste opplevelsen i hele verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, føde gjorde vondt. Åpningsriene altså.

Også hadde jeg en helt for jævlig uvi engang, den varte lenge... Føltes ut som magen trakk seg sammen hver gang smertene kom. Gikk på skole den gangen, men smertene ble så ille at jeg ikke greide å komme meg på skolen.

Også er dette litt irrelevant ( iom at det ikke gjorde vondt) men for et par år siden slet jeg med svimmelhet. Kunne ha sånne "nesten svime av anfall" der jeg mistet taleevnen ( skjønte hva andre sa, men klarte ikke snakke selv) så kunne jeg ligge svimmel i senga i flere timer.. Det var ekkelt bare, unner ingen det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par ganger i livet hatt noen satans vonde anfall av smerte øverst i magen: så vondt at jeg krøp rundt på golvet og ulte av smerte, og rev i stykker putetrekket med tennene. Voldsom bevegelsestrang, og en ubeskrivelig smerte i magen. Begge gangene har legen over telefonen (ut fra symptombeskrivelsen ment det er gallestein). Ble lagt inn ene gangen, men pga tull med hvilket sykehus jeg tilhørte (oslo- ble kjørt til 3 like steder før jeg ble tatt inn, og da holdt de på å skulle sende meg videre da og!), så gikk det mange timer før jeg ble undersøkt og da var smertene begynt å gå over. De antok da at om det var en stein hadde den passert..

Jeg hadde en fødsel som varte i 2.5 døgn- så jeg hadde testet den smerten og- men dette var verre. Jeg trodde seriøst at et organ sprakk inne i magen på meg!!!

Gjest Yunie
Skrevet

Angstanfall, migrene og tannpine. Tvillingfødsel er himmelen i forhold til de tre tingene :)

Skrevet

Ved siden av barnefødsel (som vi jo er "konstruert" for å takle) så må det være å knekke nesen. I tillegg er nyrebekkenbetennelse å sammenligne smertemessig til rier. Helt jævlig.

Skrevet

Henger meg på den med gallesteinsanfall..Det er grusomt!!

Skrevet

Gallesteinsanfall. Legen regner med at det var det, selv om de ikke fant noe innen jeg kom til sykehuset, men smertene var grusomme og 1000 ganger verre enn fødslene mine, selv den der ungen ble sittende fast under skambeinet og det med bekkenløsning.

Og så har jeg faktisk mistet et barn, og jeg mener at den smerten - for jeg fikk *fysisk* smerte av å se på de døde barnet mitt, å se på kisten der ved graven og vite at aldri igjen skulle jeg få se henne - er det vondeste opplevelsen jeg har hatt. For å være helt ærlig....

Skrevet

Min personlig verste opplevelse må vel være kvalme og oppkast flere ganger daglig i ni mnd x 2. Fødsel var en vits i forhold, selv om de var langvarige. Brekke begge beina i håndleddet der det ene vridde seg over det andre og sto rett ut var også en vits i forhold.

Jeg jobber i helsevesentet, og må vel si at noe som ser ut til å forårsake heeeelt utholdelige smerter må være tarmslyng. Fyyyyy søren det håper jeg at jeg aldri får!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...