Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #26 Skrevet 5. juni 2010 Folk som røyker med barn i bilen er store egoister og latsekker! Hvor vanskelig kan det være å stoppe bilen for så å gå ut å ta seg en røyk? Og røyking i bil skulle vært forbudt på lik linje med å prate i telefon, kan være like forstyrrende.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #27 Skrevet 5. juni 2010 Skulle likt å se dette menneske som mener det er greit å forgifte sitt eget barn fordi det finnes verre ting som kan skje. Snakk om å være hjernedød! Man skulle jo tro at oppegående foreldre vil skåne barna sine der det er mulig (som å ikke utsette dem for passiv røyking), men det viser seg jo at det fremdeles i år 2010 finnes mennesker som er så utrolig lite opplyste om farene røyk fører med seg. Herregud ...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #28 Skrevet 5. juni 2010 Er det seriøst noen som mener at det er likheter med å røyke i bil og forurensing?? Jeg kan ta min datter med ut i Oslo uten astmaanfall. MEN røyker jeg i bilen så kan jeg garantere hun blir dårlig. Så synes dette var dårlig sammenligning. Det er ikke bare astmabarn som blir påvirket. Ellers tenker jeg at man trenger ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne at dette er skadelig!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #29 Skrevet 6. juni 2010 Lurer på om vi er på samme forum ... Ho kjerringa er ikke helt rett i hodet! Tror røykinga til foreldra hennes har gitt henne store skader, hu innser det bare ikke selv
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #30 Skrevet 6. juni 2010 Bir kvalm av å sitte i en innrøyka bil. Men, å nekte røykere helsehjelp? De har vel allerede betalt med de avgiftene som er på tobakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå