Gå til innhold

JUKS Lano ungen 2010!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper dere blir diska

Skrevet

Herregud, det er jo verken mamman eller Kians feil da.. Hun meldte jo ifra! Bestefaren til min sønn er ikke smart nok til slikt heldigvis, hadde han vært det kan det sikkert hende at han hadde prøvd seg han og, i godt samarbeid med de andre besteforeldrene :-P De kan jo bli vel ivrige...

Skrevet

Hei,

Det er hyggelig å se at folk engasjerer seg i vår Lano- konkurranse.

Vi ønsker at Lano- konkurransen skal være så rettferdig som mulig, og har derfor bestemt at det kun skal være mulig å stemme én gang per dag på det bildet man liker best. Dette står også skrevet i konkurransereglene.

Vi aksepterer kun én stemme per dator per dag. Ser vi at avstemning ikke utføres i henhold til vilkårene vil vi gå inn og endre på dette, blant annet ved å slette overflødige stemmer.

Vi håper at vi med dette har forsikret oss om at konkurransen gjennomføres på en rettferdig måte.

Vennlig hilsen

Susanne Wibreus produktansvarlig Lano

Skrevet

ja, da må dere fjerne Hågen fra førsteplass, for derer det bare juks.

Skrevet

Det er veldig lett å jukse i den konkurransen om man har gode datakunnskaper har jeg hørt. Det er da merkelig rart at de samme får like mange stemmer hver natt. som feks Oliver som er på 1 plass nå. Han har fått omtrent like mange stemmer hver eneste natt på en uke omtrent. Tyder helt klart på automatisk stemming........................................hmmmm tilfeldighet eller?

Skrevet

De er noe som er merkelig her. Jeg stemte nettopp på Elina fra Rogaland. Før jeg trykte på stem, stor det at hun hadde 5821 stemmer. Da jeg sjekket rett etterpå hadde hun bare 5820?

Skrevet

Samme med Listia fra Oslo. 5585 stemmer før jeg trykket, 5546 etterpå.

Skrevet

og 2 minutter senere hadde Eline 6211!!!

Bare tull, hele greia.

Skrevet

wow, hadde ikke fått med meg at hågen var borte jeg..

Skrevet

Etter å ha lest innleggene her, skjønner jeg bedre at noen går fra et par hundre til over ti tusen stemmer på veldig kort tid.

Jeg er stolt mormor til www.lano.no/bidrag/michael-troms-1, og vi stemmer på ærlig måte.

Dvs i dag har jeg ikke fått stemme, enda det var et døgn siden siste stemme før 7 i morges. Og når jeg går inn og søker i arkivet etter Michael, kommer mange opp, men ikke vår gutt.

Så det er noe (utilsiktet) juks fra arrangørenes side også.

Koselig likevel å se så mange fine unger! :-)

Skrevet

Og nå skulle jeg følge den linken jeg la ut til dere - da sto det 'oops, her har visst skjedd en feil'. Siden fantes ikke lengre......

Mye rart her.

Ønsker alle en fortsatt god helg!

Skrevet

hvor ser dere hvem som ligger hvor på lista?? hvem som ligger øverst osv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...