Gå til innhold

JUKS Lano ungen 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange av de som plutselig kom på topp har dottet ned, grunnet juks. Deriblant Kian fra Troms,Aron og Sopihe.

Latterlig!!

Tenk å ikke ha en rettferdig avsteming! Kian fra Troms datt ned fra flere tusen stemmer til bare 154, da er det noen som har jobba for å vinne altså. Ærlighet varer lengst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke at folk gidder

Skrevet

Hvordan har de jukset?

Skrevet

HAHAHA!! Å jukse i barnekonkurranser er enda mer taperaktig enn å jukse i kabal. Talentløse folk;)

Skrevet

Er ikke noe problem å sette opp et system som automatisk avgir stemme feks. 1 gang i minuttet. Dety blir ganske så mange stemmer etterhvert

Skrevet

Hvordan vet ikke jeg! Men det er sinnsykt latterlig.

Men å falle fra 8000 stemmer (sophie) til 100 og noe, og Kian,Troms fra par tusen til 154 eller noe. Sier jo at noe skurrer! Syns de kom veeldig fort oppover i lista.

HI

Skrevet

Synes det er topp at juks blir slått ned på.

Skrevet

Og nå har Kian over 800 stemmer.... Something`s fishy in Denmark!

Skrevet

Kian Finnmark har hatt det både igår og idag.

Skrevet

HI snakker om Kian fra Troms

Skrevet

noen har lite å gjøre!

Skrevet

Hva faen får folk til å synke så lavt a`??

Gjest eelis+kian
Skrevet

HEI! Jeg er mammaen til Kian fra Troms, og jeg hadde tidligere i dag et innlegg om at BESTEFAREN HANS hadde jukset. Jeg sendte selv inn tips til Lano om det!

Skrevet

Og hvorfor er du så fokusert på Kian forresten?

Skrevet

Hvordan jukset han? Det går jo ikke ant?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Takk skal du ha, 22:05 :-)

En stemme til Adrian, så kjempefin og blid han er!

Skrevet

det er jo flere som har over 2000 ?!?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Joda. Han hacket seg inn på serveren deres og laget en web robot som stemmer automatisk.

Skrevet

herregud for en dårlig og falsk bestefar!!! hacke seg INN??? LOL

er det mulig??

Jenta mi er nydelig og ligger langt oppe blant stemmer men å jukse og hacke seg inn...hjelp:(

Gjest eelis+kian
Skrevet

Han er ikke dårlig eller falsk fordi han blir overivrig, sånt vil jeg ha meg frabedt.

Skrevet

Hvs ikke han kan respektere når du sier at du ikke vil ha noe juks (noe jeg ikke tror du har gjort) så er det utrolig respekt løst av han ovenfor deg.

Skrevet

Jo, det synes jeg han er når han tydeligvis vil vinne uansett pris. Man er rimelig tett i pappen hvis man heller vil vinne med juks enn å tape med ærlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...