FanteGuri Skrevet 30. mai 2010 #27 Skrevet 30. mai 2010 Kondolerer, du har min medfølelse. Jeg har ikke opplevd det samme som deg, men en av mine kollegaer mistet mannen sin helt plutselig en dag like før jul. Hun har fortalt at hun fant trøst i at han slapp å dø etter langvarig sykdom, og at han døde raskt (falt om på badegulvet). Det har også hjulpet henne mye at hun har barn, som trenger henne og som tvang henne raskt inn i en "normal" hverdag.. Nå skal hun snart begynne å jobbe så smått igjen, etter å ha vært borte fra jobb siden før jul. Jeg tror det er bra for deg at du har vært på syning, det vil hjelpe deg i sorgarbeidet. Jeg råder deg også til å bli med i en sorggruppe med mennesker som har opplevd det samme som deg.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. mai 2010 #28 Skrevet 30. mai 2010 Kondolerer! Stor klem fra meg!
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #29 Skrevet 30. mai 2010 Kondolerer! Så forferdelig trist! Aner ikke hva mer jeg kan si til deg, ord blir bare så små.... Føler virkelig med deg! Stor klem fra meg
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. mai 2010 #30 Skrevet 30. mai 2010 Kondolerer så mye!! Håper du har mange gode rundt deg, og at du får hjelp med den lille til du er oppe og går igjen. Verden må jo ha rast sammen akkurat nå.. "Heldigvis" har du rukket å få noe sammen med han da, som også er veldig verdt leve for. Kan ikke vite hvordan du har det nå, men jeg vet hvordan det føles å miste noen nært seg hvertfall. Jeg mistet kjære mamman min. Det river i hjertet.. Sender deg varme tanker!! Ta vare på deg selv!
Dotten Skrevet 30. mai 2010 #31 Skrevet 30. mai 2010 Huff så grusomt. Har ikke selv opplevd dette, men min bestevenninne mistet mannen sin i en ulykke for litt over 2 år siden. Hun måtte også pent altfor fort tilbake til hverdagen da hun gikk på videreutdanning (uten store muligheter til fravær), pluss at hun hadde barn hun måtte være tilstede for. Hun har brukt lang tid på å komme seg, og selv om hun selv ikke trodde det, har hun klart å bli litt småforelsket igjen også, selv om det ikke førte til noe. OG hun klarer å glede seg over hverdagen igjen, le og ha det gøy, UTEN dårlig samvittighet. Men det tar tid og det skal du også ta deg tid til. Det første året er nok verst, for da kommer alle "merkedagene" for første gang på rekke og rad, og det blir uten din kjære mann, men som flere skriver, det kommer også en dag du klarer å le uten å ha dårlig samvittighet og siden du har et lite gull, må du bare fortsette å leve, ta vare på gullet og deg selv, men sørg også for å ta i mot all hjelp du kan, ev. må be om. Mange mange varme tanker til deg kjære deg!!
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #32 Skrevet 30. mai 2010 Nå fikk jeg forferdelig vondt inni meg. Kondolerer så utrolig mye, ord blir virkelig fattige. Tenker på deg og sender deg en god klem.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 30. mai 2010 #33 Skrevet 30. mai 2010 Ord blir så fattige :( Kondolerer så mye.... Sender varmen klemmer i en tung stund.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. mai 2010 #34 Skrevet 30. mai 2010 Har heldigvis ingen slike erfaringer, men sender deg verdens største klem. Kondolerer.:-(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mai 2010 #35 Skrevet 30. mai 2010 Ella. Jeg har sendt deg en PM. Masse varme klemmer.
velsignet med to Skrevet 30. mai 2010 #36 Skrevet 30. mai 2010 Dette gjorde vondt å lese. Kondolderer. Har (heldigvis) ingen erfaring med dette, men jeg håper du får den hjelp og støtte du trenger. Klem
ღBellღ&gulletღ Skrevet 30. mai 2010 #37 Skrevet 30. mai 2010 Kondolerer. Veldig trist, ser ut som om noen her kan bistå deg. Ta godt vare på deg selv, og bruk den tiden du trenger til å sørge uten å tenke på hva andre tror og mener for ingen av oss er like der. Klem
Ella & gull med smilehull Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #38 Skrevet 31. mai 2010 Takk for mange gode ord i en forferdelig situasjon.
Full house Skrevet 31. mai 2010 #39 Skrevet 31. mai 2010 Uff :-(( Dette var vondt å lese! Jeg skjønner du har det veldig vanskelig nå. Jeg kan ikke annet enn å gi deg en god klem!
Storebror & Lillebror Skrevet 31. mai 2010 #40 Skrevet 31. mai 2010 Uff - kondolerer! Så forferdelig!! Ta vare på deg selv og barna/barnet så godt du kan, og ta imot hjelp. http://www.ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1108&I=17374 Kanskje dette kan være litt til hjelp?
Gjest Macy Skrevet 31. mai 2010 #41 Skrevet 31. mai 2010 Kondolerer til både deg og Snull. Så urettferdig livet kan være. Og hardt. Nå må du ta deg tid til sorgen og ta imot hjelp av andre. Som nevnt vil barna bli viktig på mange måter for deg i tiden som kommer. Mange varme tanker, jeg føler du er en sterk person. Det vil ta tid, men gå bra etterhvert.
Teline Skrevet 31. mai 2010 #42 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er her sporadisk Så fryktelig trist å høre Jeg føler inderlig med deg og vet så altfor godt hvor kaotisk og utmattende tilværelsen er rett etterpå. All min dypeste medfølelse. Var det noe spesielt du lurte på? Eller ønsker du kontakt med andre som har opplevd dette? *klem*
Mom2Two Skrevet 31. mai 2010 #43 Skrevet 31. mai 2010 Så uendelig trist og urettferdig. Livet snur fort. Sender deg mange varme og gode klemmer, og håper inderlig du har gode mennesker rundt deg som kan støtte deg fremover.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. mai 2010 #45 Skrevet 31. mai 2010 Uff.. har ikke ord:( Så urettferdig.. Sender deg mange varme tanker...
Ella & gull med smilehull Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #46 Skrevet 7. juni 2010 Hei Teline jeg spurte etter deg fordi du er faktisk den eneste jeg vet om som har opplevd dette, det er så mange tanker og spørsmål som melder seg, og det er vanskelig å få sortert dem, men nå roer nok ting seg litt, begravelsen er over og vi har en grav å gå til.
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #47 Skrevet 7. juni 2010 Å kjære deg så trist og ufattelig urettferdig. Har ikke hørt om saken, men sender deg alle mulige gode tanker og kondolorer. Håper du kommer styrket igjennom dette, selv om det sikkert ikke føles ut som om det er mulig akkurat nå.
Teline Skrevet 7. juni 2010 #48 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har sendt deg en pm. Du må bara ta kontakt hvis du ønsker det. Jeg håper du holder over vannet oppi det hele. Sender deg en klem
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. juni 2010 #49 Skrevet 7. juni 2010 Uff så forferdelig trist!! Ord blir fattige i en slik situasjon!! Håper du har god støtte rundt deg og at du får den hjelen du trenger og har krav på!! Kondolerer så mye!! Mange klemmer fra
4skatter Skrevet 7. juni 2010 #50 Skrevet 7. juni 2010 Så forferdelig trist, jeg vet ikke hva som har skjedd, men har en venninne som mistet mannen sin i fjor, min gode kamerat... Hjerteinfarkt mens han snekret på taket. Forderdelig vondt, tungt, men barna hjalp henne på bena igjen, og den dag i dag sier hun at det går greit. Og det virker slik. Ta vare på hverandre, og ta imot all hjelp du kan få. jeg regner med at du har barn siden du er her inne. Jeg har mistet mannen min på en annen måte, han har nettopp gått fra meg for 15 min siden, og jeg bruker dinbaby for å søke trøst, men det du går gjennom har ikke ord. Vil bare sende deg en stor klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå