Gå til innhold

Noen her som har mistet mannen sin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet Teline gjorde det, men tror ikke hun er her lenger. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Har ikke opplevd det samme, men Teline er her hun.

Skrevet

Mannen min døde på fredag, og jeg føler meg helt fortapt.

Skrevet

Så grusomt Ella......mistet samboern min for 9 år siden......og det tar tid, lang tid og få stablet livet på fote igjen:)

Skrevet

Kondolerer.

Sender deg mange varme tanker.

Husk å puste, og ta godt vare på deg selv og lille gullet.

Skrevet

Jeg har ikke selv mistet mannen min, men mamma gjorde det da broren min var 2 mnd, i bilulykke.

Klart det tok tid å komme "over". Men hun er i dag lykkelig. Det at hun hadde en liten baby gjorde jo også at hun måtte overleve.

 

Dette er utrolig vondt, og jeg vil tippe at det føles som om man aldri vil LEVE igjen. Men med tiden vil hverdagen bli lettere å komme igjennom, og man vil igjen kjenne glede..

 

Husk også at denne sorgen er din, det er du som bestemmer hvordan du vil sørge, og hva som er riktig for deg.

Skrevet

Kondolerer så mye... Huff. Ord blir fattige..

 

Har ikke opplevd dette selv, men jeg har dessverre et par venninner som har opplevd dette..

 

Har du et hjelpeapparat rundt deg?

 

Skrevet

Hjelpeapparat og familie, men mangler jo min beste venn og kjæreste som er den jeg trenger nå.

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kondolerer så mye :( Ta vare på deg selv i tiden som kommer.

Skrevet

Kondolerer så mye, vet ikke hva jeg skal si, ord blir tomme.

Nei, jeg har ikke opplevd det samme.

 

Sender deg mange klemmer

Skrevet

Kondolerer. Hvordan døde han?

 

Ta vare på deg selv! Sender mange varme tanker til deg i en uutholdelig situasjon.

Gjest Nabaat
Skrevet

Huff.. Er du kona til han som døde under opptaket..?

 

Kondolerer...

Skrevet

Kondolerer så mye. Varme tanker herfra. Har ikke så mange ord, men sender en god klem.

Skrevet

Kondolerer!

 

Ta ev kontakt med hjelpeapparatet (helsestasjon er en god start). Det finnes også sorggrupper både for barna og de voksne rundt omkring i landet.

 

Kjenner en som får litt hjelp en dag i uken fra kommunen.

(hun var gravid med nr.2 da mannen døde)

 

Det er godt man ikke vet hva som skal skje i livet.......

Og at vi har rygg til å bære det som faller på oss......

 

Ta imot all den hjelpen du kan få av omgivelsene og vær tydelig på hva du trenger hjelp til!

Skrevet

Mistet mannen min for 5 mnd siden....brått og uventet. Ta gjerne kontakt på pm hvis du vil.

 

Klem

Skrevet

Kondolerer så mye. Sender deg og dine varme tanker.

 

Har ikke opplevd dette selv, så ord blir fattige i en slik sammenheng..

Skrevet

Kondolerer så mye, ufattelig tris, ord blir fattige.

 

Klem

Skrevet

Ord blir så fattige her men kondolerer så mye...

Skrevet

Snull - jeg sender deg nok pm i morgen, akkurat nå er jeg helt tom. Har vært på syning i dag, for annen gang.

 

Ja, det var mannen min som døde under opptaket på politihøyskolen. I dag skulle vi feiret 1års-bryllupsdag.

Gjest Yunaa
Skrevet

:-( Så utrolig trist og forferdelig urettferdig..

 

Håper du finner noen å snakke med.. Og at du ikke sitter alene nå.

Skrevet

Så utrolig urettferdig livet er! Sender deg igjen utrolig mange tanker, og ikke minst til den flotte og tapre mannen din.

 

 

Skrevet

Skjønner du føler deg "tom"...og det vil du nok gjøre lenge, men med tiden, tro det eller ei, så kommer det fine dager igjen.

 

Syning kan føles brutalt der og da, men på sikt tror jeg nok at du vil være glad for at du valgte å gjøre det.

Vi hadde ikke mulighet til å få syning....ingen mulighet til å få ta et siste farvel og det har preget meg mye.

 

Send pm når du orker du...kan være godt å lufte tanker med noen som har vært gjennom det samme og kjent på de samme følelsene.

Skrevet

Ord strekker ikke til, men husk at det er din sorg. Sørg på din måte...

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...