Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #26 Skrevet 28. mai 2010 Men kjære vene, HI, folk svarer jo kun utifra de opplysningene du gir i hovedinnlegget- hvilket stort sett koker ned til at mor tilbringer lite tid med sine barn og kritiserer sin mann, mens far ser til dem og dessuten er brautende. Og utifra det forstår du vel at folk ikke mener det er en barnevernssak? Hvis det er slik at du frykter alvorlig omsorgssvikt, så må du jo bare kontakte barnevernet slik at ungene får den hjelpen de trenger! Men du kan ikke begrunne det med det du beskriver i innlegget ditt, det er å kaste bort barnevernets tid.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #27 Skrevet 28. mai 2010 Du forstår det at jeg er ikke så idiot at jeg ikke ser forskjell på en bv sak og ting som bare er i fred med å skli litt ut. Dere får ikke mer informasjon om situasjonen, så får jeg heller være en idot! Jeg bare lurte på erfaringer og tisp med hvordan man kan bry seg og hjelpe uten at man blir missforstått jeg. Men ut fra svarene er det ingen som har det og da er det ikke mer å diskutere! Jeg holder meg klokelig unna og observerer på avstand! HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #28 Skrevet 28. mai 2010 men kjære hi, barnevernet hjelper alle de, det er faktisk synd på de barna som ikke er i bv søkelys, så du gjør alle en tjeneste med å melde til bv. må fnise litt av at du skriver tisp og missforstått pihipihi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #29 Skrevet 28. mai 2010 Jada, mulig du ikke er trøtt på denne tiden, men det er jeg og orker ikke se og skrive skikkelig. Sikkert masse å le av! Jeg synes faktisk ikke det... Hvorfor gjøre narr av unger? Det er stygt det!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #30 Skrevet 28. mai 2010 ja du er jaggu trøtt hi,må du ha det inn med tskje? jeg gjør narr av dibberne ikke barna
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #31 Skrevet 28. mai 2010 Denne tråden forstår jeg ingen ting av. Da jeg leste hovedinnlegget fikk jeg oppfattelsen av at dette er en som bryr seg og ønsker å hjelpe. Hva i all verden er galt med det? Har selv hatt naboer som har slitt i perioder på ulike måter og har stilt meg samme spm. Vi har invitert på middag, passet ungene deres, tatt dem med på bading/kino osv. Det er hyggelig å hjelpe og hyggelig å bli spurt. Fortsett å bry deg du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå