Gå til innhold

Silikonpupper og bikiniproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En er ikke en E. 70E puppene er for eksempel mye mindre enn 95E.

En som bruker 70E har kanskje samme størrelse på puppene som en som bruker 85B

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, takk, du sa det riktig for meg:-D

Helt korrekt, det du sier der.

HI:-)

Skrevet

Har du prøvd på Change? Der kjøpte jeg meg fin bikini i fjor.

Hilsen 75 E

Skrevet

Niks, men det var et godt tips. Var innom der i vinter for bh-er, og var overlykkelig over å finne min størrelse til en grei pris. Håper det samme gjelder for bikinier.

Takk skal du ha, 75 E ;-)

Skrevet

prøv www.bravissimo.com 70E er 32e i britiske størrelser.

Skrevet

På victoriassecret.com selger de bikinier i alle størrelser og fasonger. Det finnes en "omregner" der, 70 E i norske størrelser tror jeg er 65D i amerikanske størrelser... Men det kan du jo undersøke. Kan ta mål også for å være sikker.

Jeg bruker forresten 75E (naturlige pupper) og de ser ikke ut som meloner. De ser nok ut som om de er litt over gjennomsnittet, men de passer fint til min kropp, er 170 cm og 67 kilo. Absolutt ikke too much.

Skrevet

Mye lettere med bikini til flate, silikonfri pupper - syns JEG, da.

Skrevet

Enig i det, det er bare dårlige, falske mennesker med skitne hjerter som svarer sånn. Jeg er glad jeg ikke kjenner noen sånne. dere gir meg frysninger, ekle små damer.

Skrevet

Enig i det, det er bare dårlige, falske mennesker med skitne hjerter som svarer sånn. Jeg er glad jeg ikke kjenner noen sånne. dere gir meg frysninger, ekle små damer.

Skrevet

Har du kjøpt fra victorias secret selv ? Har kikket masse på deres nettbutikk før i tiden, men aldri bestilt noe. Skal ta en titt.

Skrevet

prøv thebigbrashop.com

Skrevet

brastop.com

her har de fine bikinier i store str.

Skrevet

svæææært tungt. den kjipe piffen i sexlivet er kanskje det verste.

Skrevet

du passer ikke inn i vicotriassecret sine bher, de går opp til dd.. nå ahr jeg ikke set tpå bikinien, men regner ikke med,a t de er større.

brastop er også en bra adresse eller www.lembrasa.com

Kan ikke skjønne at du frivillig ha e cup jeg, har selv naturlig g og vil så gjene hatt en b eller c cup.

Tenk å gå rett inn i butikk og ha et stort utvalg av bher...

Skrevet

jeg ante ikke at det skulle bli en E, da :-)

Jeg la inn 300 gr i hver pupp, og vips....

På forhånd sa jeg at jeg ville bli en full B eller medium C, men legen sa at de måler brystkassen og prøver ulike innlegg for å se hvilke som passer inn i "brystlommene". Så da ble det sånn.

Det er ikke tungt og det er ikke stort, bare kjedelig med bh.er og bikini;.)

Skrevet

De passer forresten rett inn i mannens store hender, hverken mer eller mindre;-D

Skrevet

Meg med victoriassecret, har bestilt derfra og er veldig fornøyd. Jeg sliter med å finne fine bh'er i vanlige undertøysforretninger, h&m går vel ikke lengre til C eller max D, og på lindex er det bare bestemorbh'er i str E...

så da må jeg til undertøyssjappe, og det er så stress. Mye greiere å bestille hjemmefra da, med stort utvalg og man slipper å lete seg gjennom hele sortimentet i en butikk! På VS kan du søke etter din str også, veldig greit !

Skrevet

Change er som nevnt veldig bra. Jeg handlet 2 bikinier der forrige uke - 2 for prisen av 1.

Og 70 E behøver da ikke å se så stort ut om man er høy. Har selv 75 E, men selv de i undertøysbutikkene nekter å tro at det er str jeg skal ha før jeg har tatt dem på. En 70 E er omtrent det samme som en 85 B ja i cupstr.

Forresten misunnelig på deg:-) Med naturlige pupper etter amming trengs det støtte. Skulle ønske jeg hadde struttpupper igjen som jeg kunne vifte med i en trekantbikinitopp..hehe

Skrevet

Hadde du mye pupp fra før, siden 300 g kunne di deg en E-cup?

Skrevet

Nei, svært lite pupp...:)

Litt i bunnen av hver, men skinn som la seg over ribbeina, og som skled pent ned i armhulen når jeg lå.

Nå står de rett opp når jeg ligger, veit ikke om det er bedre, hahaha:-D

Hadde du ? Hvor mye la du inn ?

Skrevet

huff, vet ikke om du skal være misunnelig. det er jo mye bedre å ha noe naturlig du kan være fornøyd og leve med.

2 for 1 ?? Håper de har det enda, da må jeg løpe og kjøpe til lørdag:-)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne, jeg, nå i bikinisensongen. (for noen:-DDD)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...