Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har silikon i brystene, og er egentlig godt fornøyd med det, sånn jenvt over. Men nå som sommeren nærmer seg, har det dukket opp et problem jeg ikke ikke har tenkt på... For det første må jeg på undertøysforretning for å få tak i min størrelse - eller evt. på nettet, men det er jo en risiko når man ikke får prøvd. Og for det andre ser brystene veldig kunstige ut i visse posisjoner( armene over hodet, armene bak mot ryggen osv) og i visse bikinitopper, og jeg ønsker ikke å flashe dem for noen. Til spørsmålet: hvilke type topper kamuflerer silikonen best ?? :-D
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Enkelte blir aldri fornøyd. Så misfornøyd at en må ha silikon, og når den er på plass, så skammer en seg fremdeles. Prøv burka du
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Ditt ondskapsfulle nek. Gå og heng deg mens mannen puler eksen og barna ser på.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 små og store problemer............burka kan forøvrig anbefales av flrer grunner enn kunstige pupper.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 tror en bikini med cup vil være best om du skjønner. Selv har jeg ikke det problemet og passer jeg best i 3kant bikinier Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Trekantbikini var min favoritt før silikonen, til tross for nesten usynlige bryster. Trekantbikini er bare det fineste:-) Tenker du da bikini som ligner på vanlig bh i formen ? hmmm...ja, det fins jo mange typer bh.er:-) Men tror jeg skjønner, ja.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Herregud. Luksusproblemer... Kom deg på Cubus og prøv deg frem, eller om de er SÅ store (ugly med digre silikondaier) så får du kjøpe deg bikini på undretøysbutikk da vel.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 vitsen med å få silikonpupper hvis du må gjemme dem da? Da kunne du jo bare beholdt de du hadde?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 vel, det må vel være lov å lufte både SMÅ og STORE problemer her ? Eller fins det regler her på forumet som jeg ikke kjenner til, kanskje ? Jeg hadde ikke-eksisterende bryster før, og som voksen kvinne ble dette et problem for meg. MEG. Men det at jeg nå har silikon, betyr ikke at jeg ønsker å vise dette til hele verden, tvert i mot, jeg vil holde det for meg selv. Det er i grunnen ganske enkelt, men under visse forhold og når tilstrekkelig mye hud vises, kan det være lett å se at de er kunstige. det vil jeg unngå, enkelt og greit! Brystene er nydelige, de ser fantastiske ut og vanligvis helt naturlige, og det er INGENTING ekkelt med dem:-D Jeg bruker 70 E, så de er ikke digre meloner. Det er dere med deres ondskapsfulle og ekle svar som har problemene her, ikke jeg. Det er åpenbart, sikkert for dere også.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Jeg HADDE ikke bryster, så er glad for det jeg har nå. Jeg vil bare ikke at noen skal vite om det, for det er en privatsak, og brystene mine har vært en sensitiv sak i mange år.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Støtter hun hyggelige anonyme her, "bh-bikini" er sikkert det lureste, altså bh med cup og spiler. Eller så kan du jo gå i en spesialforretning og se hva de har? De sure anonyme her har rett og slett for lite på agendaen sin...
Hopptetussa90 Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Her er det noe for alle og enhver: http://www.underverker.no/badetoy/C_72 Jeg bruker bikini med spiler og halterneck, om du skjønner. Ser ikke så galt ut. Hilsen 70F.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 takk for link!! har du også silikon ? spiler og halterneck i kominasjon ?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 70 E er ikke digre meloner?? Hoho, da har jeg hørt den å Men hvis du ikke vil vise for mye hud på overkroppen, så ville jeg valgt en takini (bikini singlet) med halterneck knyting.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #15 Skrevet 25. mai 2010 Jøss så mye du vet om meg da? Jeg har nok på agendaen jeg, men kan jo likevel få si min mening vel? Jeg har faktisk silikonpupper selv og vil heller ikke vise det for hele verden. Men e-cup? Det er digert! Om man ønsker diskret silikonstørrelse så velger man noe mindre. Synes ikke store pupper er pent, men jeg har vel ikke lov til å ha en mening om det.
Hopptetussa90 Skrevet 25. mai 2010 #16 Skrevet 25. mai 2010 Ja, jeg har silikon Spiler og halterneck, eller kall det knytetopp. Nesten som en trekantbikini, men går litt lenger ut på sidene slik at ikke protesekantene synes.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #17 Skrevet 25. mai 2010 nei, 70 e er faktisk ikke stort. Dessuten er massetettheten på silikon veldig høy, og det gjør at du må opp i str. hvis du går til en undertøysforretning og måler deg og får riktig bh, vil du også gå opp endel i størrelse på bh-en. Før brukte jeg 80 c med samme pupper! :-) Hadde bare ikke funnet riktig størrelse. Lover deg, du vil bli overrasket, også du som er silikonfri;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #18 Skrevet 25. mai 2010 hvilken omkrets har du på bh-ene dine ? jeg er også 178 cm høy, og veier 70 kg, det har jo litt å si for størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #19 Skrevet 25. mai 2010 ser bra ut, skal få prøvd meg den type bikini. Det er litt "stress" at man ikke kan gå i en vanlig kjedebutikk og bare plukke seg ut en bikini... Du har 70 F, syns du selv at det er stort ? Jeg syns ikke 70 E er stort i det hele tatt, jeg, det kunne ikke vært mindre på min stoer kropp. De er like som da jeg hadde melk i dem, husker jeg.
Hopptetussa90 Skrevet 25. mai 2010 #20 Skrevet 25. mai 2010 Nei, syns ikke 70F er noe stort i det hele tatt. Kunne gjerne hatt et par hakk større også, jeg. Hvordan jeg ser ut i "virkeligheten" aner jeg ikke. Man blir jo litt blind av å se seg selv i speilet.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #21 Skrevet 25. mai 2010 heh,og jeg som nettopp var i syden og tenkte at jeg skulle hatt silikon-så var det lettere å finne bikini til å sette utpå liksom:p
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #22 Skrevet 25. mai 2010 huh? Jeg har vært inne og målt meg, og fant frem til at jeg har 75D, og mine bryster er store! Dog mye mindre nå som de er dvaske hengepupper uten særlig fyll på toppen, men jeg kunne gladelig gått ned til C. 70E vil jo si at man er veldig slank rundt ribben da, og E er vel ganske stort ift midje og resten av kroppen når man har så liten omkrets rundt ribben?? Har jeg gått glipp av noe??
Gjest eelis+kian Skrevet 25. mai 2010 #23 Skrevet 25. mai 2010 Jeg bruker 70 G, og syns ikke mine pupper er spesielt store. Har ikke silikon, er 158 cm og 53 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå