Gå til innhold

Noen bergensere her?


Smurfeline87

Anbefalte innlegg

Velkommen til deg melone :) Er ikke så mye liv her, men jeg prøver videre jeg! Fått vite at vi venter en liten jente gitt, med termin 30.12. Helt i himmelen om dagen.

 

Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, også desember bergenser her. Her fikk vi beskjed om at det er en litten gutt som kommer den 25. Vi følte på oss at det var en gutt så ble ikke akkurat overasket:) Noen andre som også "visste" hva det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så kjekt da knertimagen!! Håpe du slipper ligge inne hele julaften da :) Vært bombesikker helt fra starten om at det var en gutt inni der jeg, så jeg tok rimelig feil kan du si. Håper jeg hvertfall da, ettersom det nå er kommet mye rosa klær i hus, hihi.

 

Ville nå bare tipse om at det blir bimtreff den 13.august!! Hadde jo vært veldig kos med litt desembermammaer der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg har akkurat registrert meg her og holder på å bli litt kjent på sidene. Fattet med en gang interesse for dette innlegget, er trønder men har bodd i Bergen i et og et halvt år og stortrives.

Jeg har termin 7 desember, synes tiden går kjempefort. Håper på å bli kjent med dere, gleder meg!!

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen.

 

Tenkte jeg skulle hoppe inn og si i fra at det er treff i morgen klokken 1900 med oppmøte utenfor Pastasentralen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen.

 

Tenkte jeg skulle hoppe inn og si i fra at det er treff i morgen klokken 1900 med oppmøte utenfor Pastasentralen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...