Gå til innhold

Noen bergensere her?


Smurfeline87

Anbefalte innlegg

9+2 her idag og synes egentlig tiden fra testen har gått ganske fort jeg :)

 

Noen flere fra bergen eller omegn som får desemberbaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! 22 år, Bergensområde ;)

 

Ja , jeg synes også tiden har gått fort. Og samtidig virker 6 mnd som en evighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, der var det en jo :D

 

Ja det virker veldig lenge igjen, men samtidig ikke så lenge med tanke på alt som skal skje innen den tid, de vokser jo i en voldsom fart inni der. Bare håper alt går som det skal, og at vi kan glede oss til en litt annerledes men fantastisk julefeiring.

 

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg er fra bergen,laksevåg.er 9+3.termin 27/12 men den kan bli forandret.vi gleder oss til å hilse på den som vokser i min mage;)er det ditt første barn?det er mitt første barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiimen så kjekt da :) Loddefjord her gitt, så er ikke så langt unna! Foreløpig termin 26.12, så skal bare se vi ender opp på føden sammen, hoho. Her er det vår første som er på vei ja, utrolig spennende, så håper jo litt på å gå over tiden så vi bikker nyttår.

 

Har du vært på ul av noe slag? Kan nesten ikke vente på å få høre at det faktisk er noe liv inni der jeg, ettersom alt virker så uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser for meg at det kommer til å gå tregest mot slutten ;)

 

Aldri gledet meg så mye til jul jeg =D Jeg har termin 2 desember, så jeg kommer nok dessverre ikke til å havne på føden med dere!

 

Jeg bor på Askøy foreløpig, holder på å finne leilighet/hus i Bergen-område ;)

 

Har vært på UL, og makan til sprelling har jeg aldri sett! Knøtteliten danset og sprellet og sparket så kraftig, at det var umulig å måle den opp. Men den tok seg tid til å stoppe et øyeblikk for å vinke til meg, så det var jo veldig snilt =P Nydeligste øyeblikket jeg kan huske å ha hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig da!! Vite at alt er i skjønneste orden liksom, gleder meg til jeg og forhåpentligvis ser det :D

 

Er jo positivt at du har kortere ventetid enn oss da, ferdig med alt du når vi går og er møkk lei av ventingen, hihi.

 

Men så spennende med flytting da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på tidelig innvendig ul.så nurket og hjerte slo;)helt utrolig. gleder meg til å finne ut om det hun eller han.har fått nu ul 28.juli.håper det blir over nyttår her også.vi får knipe igjen;)har du fått noe mage?eg har fått en liten,men litt fett er det der også..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til her:)

 

Syns tida har gått ekstreeeeemt sakte men det er sikkert fordi jeg har vært så dårlig... Er iallfall 10 uker på vei og håper det blir litt lysere framover...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saelle! Jeg også er fra Askøy! Og har termin 3 desember. :)

Jeg har altså startet på min uke 14 i dag omtrent- og det er andre barnet mitt - men alt er anderledes synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, er nok litt fett her også ja, så kan ikke se noe antydning enda ettersom kosemagen er plassert akkurat der hvor man burde se noe, men det er kanskje like greit enda ;) Rimelig oppblåst til tider da, ser ut som om jeg har lagt på meg ti kg ellerno, men ingen som tør å spørre om noe så lenge de tror du er blitt feit, så det er jo bare bra! Haha.

 

Men så artig da! Tipper jeg skal bestille meg en privat ul snart, om en to ukers tid tenker jeg. Hadde vært så innmari kjekt å bare få bekreftet at det er noe inni der liksom :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu, vi begynner jo å bli en god gjeng her nå da :D Prøve å holde kontakten frem mot den etterlengtede fødselen da, det hadde jo vært veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet ikke om du har lest innlegget mitt, men du kan altså få være med på forskningsprosjekt på KK men du må du bli med før uke 12:)

 

Jeg skal selv være med og kan ikke vente til å få se lille nurket:)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curlymamma,

 

Jeg har skrevet et helt innlegg om det under Gravide i bergen se her..

Jeg har termin 14 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har jeg tydelig ikke fulgt med =P

 

Skikkelig god gjeng dette her altså! Ja, Smurfeline, jeg er kanskje ferdig før dere, med mindre det blir intens overtid =P

 

Jeg er 14 uker nå, så jeg har fått litt mage.. som jeg skyter frem så stolt jeg bare kan selvfølgelig! Hoho!

 

Hvor på Askøy er du fra ,Gakkekvakke ?

 

Så fine julegaver vi får alle sammen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så gøy Gakkeliten!

 

Du er like langt på vei som meg også =D Hvor på Askøy ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saelle!

Jeg bor på Øvre Kleppe. Samboer er fra Askøy, jeg er tilflytter. :)

Ser du har tenkt å finne deg bopel i byn - og forstår deg ikke... det er fantastisk her ute! Hadde ikke bodd her lenge før jeg ble forelsket i øyen. :)

Kanskje en tur på Kafe fru Luna til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd her i 10 år, så jeg har sikkert et helt annet syn på denne øyen =P Men jo, det er koselig her!

 

Kafe Fru Luna er deilig! God venninne med hun som jobber der, jeg jobbet der selv en periode. Favorittkafeen min! ;) Så det må vi få gjort =D Ingen steder har bedre mat, drikke eller kaker ;)

 

Bare si når du :)

 

Jeg hører til på Erdal forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset missty, nå har jeg fått time jeg og gitt :) Kjenner jeg både gruer og gleder meg, men blir jo fantastisk med så god oppfølging da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på det ikke blir så mye overtid Saelle, huff, det må være noe av det kjedeligste!! :)

 

Heldige du som er i uke 14 da! Slipper å holde det skjult og greier, oh som jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med alle sammen? Noen som har fått vite kjønn ellerno?

 

Her vokser magen som bare det, og det ser ut som om den skal sprekke til tider. Er så plaget med luft og oppblåsthet at det er helt sykt! Noen som har funnet ut noe som hjelper?

 

Håper alle har det så bra som mulig og koser seg med den lille i magen (som jo begynner å bli rimelig stor!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, hei!

Jeg er helt ny på forumet! Jeg har også termin i desember med vår første, og er fra Bergen (Landås)! Skal på ul på mandag, så vi er kjempe spente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...