Grevinnen Skrevet 24. mai 2010 #26 Skrevet 24. mai 2010 Hahahahha, jeg ler så jeg nesten faller av stolen (og det MÅ jo ikke skje, for da blir jeg liggende!) Herregud så deilig å få seg en god latter jenter, denne tråden er PRICELESS! Hjepler å vite at det er andre som sliter like mye som seg selv - og galgenhumor er det beste som finnes! HOLD UT kjære med-hvaler :-)
nr 2! <3 Skrevet 24. mai 2010 #27 Skrevet 24. mai 2010 sitter her å ler høyt for meg selv, for alt stemmer!!! fantastisk!! er jo bare å le av, ikke så morro når vi e midt i d men ser nok morro ut for andre da...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mai 2010 #28 Skrevet 24. mai 2010 på besøk fra 2 trim.og jeg kan bekrefte at dette ser veldig komisk ut for andre hehehe:) ler så jeg griner og ser alt sammen for meg hhihihi:) må se her hver dag jeg nå.... men skal vel ikke le for høyt..min tid kommer vil jeg tro:D "hang in there damer...";)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 24. mai 2010 #29 Skrevet 24. mai 2010 - Når du må spørre de ansatte på butikken om å hjelpe deg å hente ting som ligger i frysedisken fordi du ikke når bort! (jepp følte meg høy i hatten da) - Når absolutt INGEN av ytterjakkene dine passer lenger og du må ha på deg et langt sjal for å dekke midten. - Når den lille gropen mellom pupper og der magen møtes konstant er fyllt med smuler og lodotter (aner ikke hvordan de havner der) - Når du og kjæresten/mannen er ute og treffer venner av kjæresten/mannen så blir du introdusert som "her er magen min", du er liksom bare helt glemt vekk fordi han er så stolt over magen he he he.
septembertwins Skrevet 24. mai 2010 #30 Skrevet 24. mai 2010 -når du må løfte magen med begge hender når du reiser deg. -føler at jekkestropper burde være noe for gravide
Gajsa Skrevet 25. mai 2010 #31 Skrevet 25. mai 2010 Heheh, morsomt! Godt å se jeg ikke er den eneste... - Når man har konstante matflekker på magen - Når man har sår på magen etter den dingsen inni døra som treffer magen alt for ofte når jeg er oppe og tisser om natta (tror jeg er mye mindre enn jeg faktis er...) - Når du knyter skoene eller henter ting som (merkelig nok alltid) faller på gulvet, lurer på om det ikke er noe annet man burde gjøre når man først er der nede.. - Når jeg lager et stønn hver gang jeg skal reise meg fra sofaen. - Når jeg fikser alt mulig + løper på do når jeg først er oppe av sofaen i et annet ærend.. - Når "alle" på kjøpesenteret stirrer på magen, ingen som ser meg i øynene lenger.. - Når man våkner på natta hver gang man skal snu seg. Har så utrolig sprett i senga vår, og jeg har en tendens til å kaste meg litt rundt når jeg først skal snu meg, vekker liksågodt samboern i samme slengen.... - Når bestemor spør om jeg er sikker på at det ikke er to inni der... (utrolig irriterende spørsmål!!) - Når jeg sliter med å komme meg inn i dusjkabinettet, krever trening:)
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #32 Skrevet 25. mai 2010 Dette er bra lesing damer . Har siden den gang hatt enda en festlig opplevelse med maven Var i butikken forleden og det var sabla trangt der. Så jeg smyger meg forbi noen andre og ender med å rive ned en hel hylle med tannkrem........med maven!!! Så jeg vil jo rydde opp, men kan ikke bøye meg. Så går ut i en halvveis spagat med rompa i været og magen hengende mellom. En unggutt bak meg stod og gapte lenge, tror han ble temmelig skremt.....Problemet var at jeg nesten ikke kom meg opp. Helt utslitt og svett måtte jeg gi meg og bare dra hjem
SpongeBob Skrevet 25. mai 2010 #33 Skrevet 25. mai 2010 Huff, magen min og jeg skal snart ned i Storsalen og holde foredrag, og jeg bekymrer meg skikkelig for hvor jeg skal stå så jeg ikke skygger for lerretet jeg skal vise powerpoint på!
Trio? Skrevet 25. mai 2010 #34 Skrevet 25. mai 2010 når ting på kjøkkenbenken på et merkelig vis beveger seg innover disken når man står og jobber med kjøkkendisken... når man rett under navlen samler opp mel og deig etter en bakeøkt og ikke merker det før man tar av seg toppen om kvelden. Og da først etter en runde i nabolaget hvor man har freidig stått med magen rett ut og skravlet med naboer som ved ettertanke har vært litt rar i ansiktet under samtalen
Grevinnen Skrevet 25. mai 2010 #35 Skrevet 25. mai 2010 den dro jeg også forleden minius.. mel på magen "under ekvator" ... så jeg så det jo ikke selv. Forferdelig pinlig etterpå. Ingen tør å si noe!
LittLykkelig Skrevet 26. mai 2010 #36 Skrevet 26. mai 2010 ..det å klippe tånegler føles som en avansert yogaøvelse og man håper sterkt at det var siste gangen før fødsel.. ..man ser på dyreprogram og faktisk får medlidenhet for slangen mens den eter sitt digre bytte. Man vet jo hvordan det føles å ha en diger klump på magen! ..når man ser at folk får panikk i øynene når man skal forbi dem på kjøpesenteret.. ..det å barbere leggene er et prosjekt man har gitt opp for leeenge siden. ..man må se i speilet for å se hvor mye hår man har på musa.. ..man må rygge krypende ut av senga om natta.. ..man ikke lenger lurer på om det er gutt- eller jentemage, men begynner å leke med tanken om at det kanskje er en av hver! Åh elsker slike tråder.. Et lyspunkt i ventetida
LittLykkelig Skrevet 26. mai 2010 #37 Skrevet 26. mai 2010 + når kjæresten ikke klarer å gi deg en klem uten å suge inn sin egen mage "for å få plass"..
Babyluren Skrevet 26. mai 2010 #38 Skrevet 26. mai 2010 Ai ai.Når du har blåmerker på magen etter en tur i butikken fordi reklamen på handlevognhåndtaket gjør vondt når du triller vognen og du må legge deg over kanten på samme vogn når du skal ha varene ut. En pine!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 26. mai 2010 #39 Skrevet 26. mai 2010 Hver gang man pusser tennene har tannkremen en tendens til å havne på magen i stedet for i vasken..... : / Slikt er morro når man har det travelt om morningen og allerede har brukt en halv time på å finne en topp å gå med.
libe81 Skrevet 26. mai 2010 #40 Skrevet 26. mai 2010 storebror på 6 år sier at "mamma du må ikke ramle på gulvet for da må vi hente en lastebil for å få deg opp igjen....;)"
sprellemor Skrevet 27. mai 2010 #42 Skrevet 27. mai 2010 Når du, for å få lagt deg ned på sofaen, setter deg ned i passe lengde fra armlenet, og bare tipper overkroppen ned på sofaen. Viktig at eventuelle puter ligger riktig plassert på forhånd, for å anstrenge seg for å få flyttet dem er uaktuelt.
bullebull&gullegull Skrevet 27. mai 2010 #43 Skrevet 27. mai 2010 når du må la mammaskjørtet ligge i skapet resten av tiden, ikke fordi det er blitt for lite men fordi når du skal sette deg ned sitter du mer breibent enn en mann fordi magen må dingle mellom beina (nice)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå