Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Du må stå oppe på toalettlokket for å få lukket igjen døra til den forbanna minitoaletten på restauranten.

* Når du får huden på magen i klem i glidelåsen på hettejakka

* Når en fjott parkerer så nære deg at du ikke har sjangs til å komme inn i bilen. Og du må be en stor mann (som kommer seg lett inn i bilen) om å rygge den ut for deg.

Og ja, alt dette har jeg opplevd nå. Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he :-)

Når du har null kontroll over hva som havner på magen av mat. PÅ 17. mai så det ut som jeg var 3 år gammel på slutten av dagen med min hvite topp full av ketchup, is og kaffeflekker.

Når du ikkefår sminket deg like pent som vanlig, fordi du ikke rekker bort til speilet over vasken.

Gjest Sharazi
Skrevet

* Når man ikke ser tallene på vekta, fordi magen strutter ut...

* Når man stadig dulter borti ting, mens man f.eks. jobber på kjøkkenet og man går rundt med små møkkete flekker på magen pga dette...

Skrevet

- har en stor hvit flekk av kritt konstant på magen (er lærer) :-)

- slår overende et par unger med magen nesten hver dag....

- sitter som en mann (mage mellom beina!)

- ikke ser noe av seg selv nedenfor "belstestedet" uten speil...

- navlen har flatet ut...

;-)

(Har forresten måttet klatre inn i bilen fra passasjersiden et par ganger fordi det har vært for trangt. Men det er noen mnd siden. Hadde ikke hatt sjangs til å klatre sånn nå!)

Skrevet

Morsomt Ethienne, jeg har opplevd nesten det samme som deg mtp. bil som står for nære. Kom ikke inn på passasjersiden - og i bilen ved siden av satt en mann og lo av meg! Frekke fant!

:)

Har en til:

Du vet magen er diger når man ikke lenger kan dusje sammen, for det er ikke plass i kabinettet!

Skrevet

Når du ikke kommer fram til det du skal ha i grønnsaksdiskene, fordi det står 1 person i de trange passasjene. Og dermed må gå lange omveier for å i det hele tatt ha sjans til å få hentet maten du skal kjøpe. sukk..

og når du nesten ikke klarer å kle på lille ungen som sitter på fanget ditt lenger(armene blir liksom bare for korte..)

Skrevet

* når den dingsen som sitter inni døra (holder døra på plass nåe den er lukket) skraper deg over magen når du åpner døra (vondt).

Skrevet

*Når du brenner magen på stekepanna...

*Når du ikke får på deg sokker

*Når du har dratt med deg en krakk inn i dusjen for at mageskinnet er for stramt...

*Når magen treffer do-ringen når du sitter på do......

Kom uut...

Skrevet

-når søster eller andre kiommer ofte borti i magen for den har blitt så stor.

-Når man sliter med å få på venstre sokk

-Når det begynner å bli tungt å snu seg i senga, eller i det hele tatt stå opp, eller reise seg opp fra sofan..

-Når man ser på dagens bilder å tenker "å, er det mulig, er jeg virkelig så stor?"

Skrevet

- Når D-cup ser veeeeldig lite ut

- når navlen ikke finnes lengre

- når du får gnagsår i bikinikanten for magen bretter seg over når du sitter.

- når du vagger som en gås.....

++++ mye av det dere andre også skriver :)

Er på overtid og dritlei!!!!!!1

Skrevet

- Når du må holde tallerkenen i hånden fordi du ikke klarer å bøye deg over stuebordet.

- Når hundetreningen alene går ut på å lære hunden å plukke opp ting fra gulvet.

- Når et måltid med fiber, frukt og kalsium består av Coco pops, tropisk nektar og melkesjokolade. Viktig med variert kost;)

Skrevet

og når du faktisk ikke trenger bord lengre, for magen fungerer fint til det også............

Skrevet

Herlig damer!!!! Det er så moro å lese, vi må jo bare le av de vraltende flodhestene som vi har blitt.

I dag satt jeg meg i bilen, skulle lukke døren. Men oppdaget at jeg hadde satt den for mye opp. Så jeg måtte kave meg ut, lukke den litt nærmere og så sette meg inn og lukke døre. Og peste som et uvær. Et par typer tittet noe forundret på meg, må ha vært et syn.

Skrevet

er ikke kjempe stor enda, så kan jo bare vente me men oppdaga da e var på senteret her endag, som var stappfult av folk at så mange kikka på me.... så kjente jeg litt på magen og oppdaga at singleten hadde sklidd opp og buksa ned :) følte meg utrolig lekker der e vagga rundt.... er så gla for at dette va i en anna by langt vekk fra der e bor... uuuuff flaut

Skrevet

du veit magen er diger når

- navlepiercinga sitter midt på magen laaangt over det som en gang var navlen

- skolissene på skoene er knytt heeeeelt innerst på skoen fordi det var så langt armene rakk (ble helt nødt til å knytte skoene fordi jeg ikke fikk dem på meg uten å knyte dem opp først)

- du etter et besøk i skobutikken er like svett og utslitt som etter en hard treningsøkt, og du kommer ut igjen med knytefrie sko

kan for øvrig signere både på trange bilparkeringer og flekkete klær..

Skrevet

Du vet at magen er diger når:

- du ikke kan reise på campingtur lenger fordi du ikke kan snu deg inne i campingvogna/bobilen, eller bruke toalettet der

- når det kommende storesøsken på 2 år kan bruke kulen som stol

- når mannen bare kaller deg for "kula"

- når du er veldig obs på at ting ikke faller på gulvet fordi du ikke klarer å plukke noe opp

- når du ikke lenger kan vaske dusjkabinettet fordi du ikke kommer langt nok ned før rumpa når uti den motsatte dusjveggen (og vi har stooooooor dusj!)

- når 2 åringen i hus må lære å kle seg selv fordi mor ikke lenger klarer å bøye seg, samt må hjelpe mor med sokker og sko..........

Skrevet

Når man ikke klarer å barbere legga lenger, er for tungt å bøye seg...

Man bruker gubbens croks i str 46 fordi man ikke får på seg sine egne sko :P

Skrevet

...man skal bøye seg å må spre beina for så å "plassere" magen mellom beina...men fortsatt kommer du deg ikke helt ned for å plukke opp det som ligger på gulvet

..mannen må hjelpe å ta på bukse og sokker

mine største problem om dagen. 2 dager til termin. Sliter ekstremt med å bøye meg ned :| å ennå verre å komme opp igjen hvis jeg faller, hehe

Skrevet

når det ikke er lengre vits i å snu seg for ungå å komme borti ting....er smaler å gå rett frem..

Skrevet

Tunika blir til kort topp

Huden ikke strekker til og det blir strekkmerker

Folk sier at du ser fødeklar ut fra ca uke 17

Du får sjokk av å se din egen profil når du passerer ett speil eller butikkvin

Du fyller opp din side av sengen når du ligger på siden

Du må utbryte "bred last" når du passerer folk i butikken

Du legger magen oppå vasken på badet for å rekke frem til speilet

Du ikke har sjans til å barbere deg nedentil lenger

Barnet du har fra før sitter på knærne dine når han sitter "på fanget"

Skrevet

.. hesten må lære seg å løfte beina på vokal kommando (og holde dem der) fordi du ikke klarer å bøye deg ned selv

.. man står tre minutter og klør seg i hodet for å finne ut hvordan man skal komme seg ut av traktoren på mest elegant vis

.. magen helt på egen hånd klarer å poppe fram mellom buksa og t-skjorta (selv om t-skjorta er lang). Helst når det er folk i nærheten selvsagt (vurderer sikkerhetsnåler for å holde plaggene sammen...)

.. unger og gamle gubber stirrer gapende på deg når du passerer

.. nevøen på fire påpeker at tante er blitt en "runding"

Skrevet

- Og kjælenavnet i heimen er blitt "my little minke" - "min lille vågehval"

- Mann og barn ALLTID sitter i feil stol, så man aldri kommer seg fram siden det blir så trangt

- Man har blåmerker i navleregionen fordi man har slått borti ting hele dagen

- Når man tar av seg genseren om kvelden er den full av matflekker el.l. som man bare ikke har sett fordi de kom under ekvator...

Skrevet

* Mannen spør om musa blir våt når jeg dusjer

(han kom inn på badet da jeg sto i dusjen)

* Det begynner å bli vanskelig å rekke frem til tastaturet til pc'en

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

*når du må stå sideveis for å klarer å vaske hendene i vasken.

*når man konstant går med bløt truse fordi du svetter så fryktelig siden magen blir liggende på lårene når du sitter!

*skræver som en gud for å få på skoene.

*må be mannen om å ta opp alt som ramler på gulvet.

Skrevet

- Når man sitter fast i slusesystemet på vei inn og ut av svømmehalls garderoben (sånne "armer" man går gjennom som snurrer rundt og rundt når man går på dem, so mogså ses i div tivoli og andre steder man skal sluses igjennom)

- Når en vennindes datter på 2,5 ser på sin mors mave hvor det er tvillinger og sier : "her er det TO babyer", hvorefter hun vender seg mot min og sier " og i denne maven er det TRE babyer.."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...