Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #26 Skrevet 22. mai 2010 At du gidder å innrømme at du er et så enkelt menneske. Hvor er selvrespekten din? En hver oppegående person vet at en drink er første skritt videre til noe mer. Og du som tar i mot er bare en luremus. Det er mannfolk sin måte å vise interesse og spørre om du er singel. Jeg er glad jeg ikke er mann på sjekkern når det finnes kyniske damer som du. Jaja, jeg setter mye mer pris på de ting som ikke kommer gratis og det skal jaggu ungene mine lære å sette pris på også!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #27 Skrevet 22. mai 2010 Seriøst, Jorunn? "Hvorfor angriper du meg"? Overskriften på tråden er "hah! Hva er det med dere da?".. Hva slags svar forventer du, liksom?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #28 Skrevet 22. mai 2010 Jeg tror du misforstår meg. Dette med jobb f.eks. Jeg er jobbsøkende og ganske desperat for øyeblikket. Jeg er på alle måter kvalifisert, og ville gjort en strålende jobb. Men. Vi er mange om beinet. Og mange som er kvalifiserte. Dersom jeg fikk jobben grunnet utseende så ville det ikke spilt noen rolle for meg. Jeg ville vært god i jobben uansett jeg. Sånn som ståda er nå så hadde jeg ikke hatt noe i mot og ha Bob til onkel for og si det sånn;)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #29 Skrevet 22. mai 2010 Og få vite "hva det er med dere" Hvorfor dere reagerer så voldsomt;)
♥Coxinelle♥ Skrevet 23. mai 2010 #31 Skrevet 23. mai 2010 Tenkte faktisk på det samme som deg da jeg leste tråden! Er det mulig å hisse seg sånn opp over et annet menneske som kommer med slike påstander. Så kjekt for henne, da! Fint at hun har funnet ut av at hun har et utseende som appellerer til andre mennesker! ..Dere sinte andre har sikkert også sider som andre mennesker liker!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #32 Skrevet 23. mai 2010 Jeg lurer på hva motivasjonen hennes var med innlegget jeg? Ikke så lett å få øye på for alle og enhver, derfor er det vel heller ikke så rart at man tolker det som "hovering"?
Gjest Skrevet 23. mai 2010 #33 Skrevet 23. mai 2010 Selv måtte jeg trekke på smilebåndet av innlegget fra den vakre og jeg må si meg litt enig med Jorunn, hvorfor bli sinte? Det er ikke greit å være vakker og skolens populære flis, da blir man så alt for vant til at verden dreiser seg rundt ens egen lille navle ...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #34 Skrevet 23. mai 2010 Hun sliter jo pga "kroppshysteriet" til samboeren sin (hennes egne ord), så da er det vel ikke så rart at det har smittet over på henne.
Gjest Skrevet 23. mai 2010 #35 Skrevet 23. mai 2010 Nei, det er vel ikke det heller. Eller egentlig er det rart vi ikke er helt tulleruske med tanke på alt kroppshysteriet som er i samfunnet i dag i det hele og det store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå