Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg hadde fri, men var innom jobb for å ordne noe. Hadde med meg gutten min på 1 år. Jeg gikk inn på et kontor og satte meg foran pcèn. Gutten min satt på gulvet mellom pulten og døra og lekte. Døra hadde jeg lukket halvveis igjen. Plutselig blir døra revet opp, og inn stormer det en mann. Han begynner å skjelle meg ut etter noter (skal ikke gå i detaljer av hensyn til personvernet). Jeg opplevde han som truende. Jeg ble helt satt ut. At folk får seg til å gjøre slikt foran et lite barn. Ufint er det uansett, men de fleste klarer jo å kontrollere seg når det er barn tilstede. Jeg har opplevd slike situasjoner flere ganger enn jeg kan telle, men merket at det ble noe helt annet når barnet mitt var der. Da våknet virkelig beskytterinstinktet. *dagens hjertesukk*
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Så da har du kanskje lært at det å ta med seg ungen på jobb var ingen god idè
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre...når skal de lære at ufin oppførsel slett ikke fører til greie ansatte som får fortgang i sakene!! på puben havner slike folk bakerst i køen!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 2107, man oppfører seg ikke slik, ærlig talt voksne mennesker, barn til stede eller ikke
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 For et tåpelig svar! Det er ikke greit å oppføre seg sånn uansett. Enkelte tror at mennesker ansatt i NAV, busselskap og barnehager er søppedunker som skal tolerere hvilken oppførsel som helst siden de helt klart er personlig ansvarlig for alt som går galt i ditt liv.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Folk var visst ikke slik da de oppsøkte Fattigkassa i gamle dager... Akk ja, den tid den sorg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Du hadde gjort det samme når du VENTER OG VENTER PÅ BEHANDLING AV SAKEN OG TIDE RENNER OG REKNINGENE HOPER SEG OPP. PURRING OG PURRING OG INKASSO SAKER MEN KOR ER PENGENE SOM EIN HAR KRAV PÅ......... Tror du hadde gjort det samme sjølv korleis sitvasjonen var.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Til 21:32 - så du ville oppført deg som en galning og mest sannsynlig skremt vettet av mor og barn fordi ting ikke var helt på stell i ditt liv? Det sier vel litt om hvorfor livet ditt er som det er. Absolutt ikke normal oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Nei, jeg hadde absolutt ikke gjort det samme mot noen som helst. Hvis du synes det er greit så er du rimelig dum. Det er aldri greit å oppføre seg truende mot andre, da spesielt ikke mot personer som er fysisk svakere enn deg og foran et barn.
Patetica fåkksi Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Oi se her, her kom den derre "fysisk svakere" igjen. Hva i helvete har det med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 De som syntes dette er respektabelt må enten være allkiser eller narko folk.Sånn oppfører mann seg bare ikke.
OsloMor Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Hehehe, nei det er jo bare lov å banke de som er like sterke som en selv.
Ikkelektuell Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Hvordan greier dere å tolke "du bør ikke ta med deg ungen på jobb dersom du er utsatt for slike opplevelser" til "det er helt greit at folk oppfører seg slik"...? Lyset på men ingen hjemme?
Patetica fåkksi Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Hvem har sagt at dette er respektabelt da? Støtter Kørja på at det er idioti å tolke svar på den måten.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 Det har for helvete med saken å gjøre fordi det er mer truende og alvorlig å bli verbalt angrepet av en mann enn av en småvokst dame. Det er det for helvete det har med saken å gjøre. Det er ikke to likemenn som krangler, men en ustabil mann (nesten alltid større og sterkere enn en kvinne) som truer en mor som er med sitt barn. Jeg vil si at det har så inni helvete mye med saken å gjøre! Ok?
Patetica fåkksi Skrevet 19. mai 2010 #18 Skrevet 19. mai 2010 Innser du ikke hvor idiotisk det her er?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #19 Skrevet 19. mai 2010 Ja, for du svarer folk på en ordentlig måte her inne, Patetica. "Kørja", herregud.....som å høre Pelle og Proffen prate. Patetisk ER ordet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #20 Skrevet 19. mai 2010 Kan ikkje svare kva som er rett men 5 mnd eller meir uten peng og løsning lån. Trur jeg hadde blit frustrer på kontoret sjølv om barn tilstede. Har noen opplev det ? Den som har det kan svare tror jeg
Ikkelektuell Skrevet 19. mai 2010 #21 Skrevet 19. mai 2010 Hey! Ikke diss kjælenavnet mitt, din drittfabrikk.
Patetica fåkksi Skrevet 19. mai 2010 #22 Skrevet 19. mai 2010 Hey! Ikke kall meg patetisk, din nisse!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #23 Skrevet 19. mai 2010 Klart det er frustrerende og klart man blir rasende- det er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt, men hva tjener det til å skjelle ut de ansatte da? tror man virkelig de kan trues til å jobbe raskere? mange her som virkelig synes det er greit at det kommer folk på akkurat din jobb og truer deg for å få deg tll å jobbe raskere?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #24 Skrevet 19. mai 2010 Tror det hjelper og bruse fram slik for NAV. Slik at dei sjønnar at NAV systeme må gjera noko.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #25 Skrevet 19. mai 2010 Tja, dette opplever lærere stadig vekk! Foreldre som ikke eier folkeskikk er ikke uvanlig, dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå