Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var normalvektig før vart gravid, er i uke 32 og har gått opp 10,5 kg. Synes det er akkurat passe :-) Kjem nok til å gå opp til rundt 15 kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39+1 og opp 22kg :( Liker det ikke, for det meste må jeg jobbe for å få av.......

Skrevet

Var normalvektig fra før. Er 36+0 i dag og har bare gått opp 2,5 kg. Bekymrer meg litt for at det er for lite, men jeg får ikke i meg mer enn jeg gjør. Har ikke noe vann i kroppen. Har nok mistet en del muskelmasse pga mye stillesitting pga mye dårlig form. Vekta har stått stille siste mnd...

Skrevet

Jeg er 30+2 og har nok gått opp ca. 8 kg...

Mye mulig det er mer etter 17.mai helgen:)

Skrevet

30+6 og +10kg. La på meg 12kg totalt sist, så det blir nok mere denne gangen.

Skrevet

Hei, Eg er i veke 34 og har gått opp 5 kg. Men hadde litt å gå på fra før og var veldig dårlig i begynnelsen, spydde heile jula=(

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har gått opp 9 kg. Gikk opp totalt 21 kg for 7 år siden da jeg gikk gravid, så håper jeg slipper det denne gangen..

Skrevet

Jeg er i uke 28 og har gått opp 9 kg :)

Skrevet

Uke 34 + 5 har gått opp ca 9 kg, men hadde igjen ca 6 kg fra forrige svangerskap i tillegg. :)

Heldigvis uten vann i kroppen denne gang. Forrige gang gikk jeg opp 26 kg, med masse vann i kroppen. Veldig tungt.

Skrevet

31 + 1 og gått opp 13 kilo. Har vært rolig økning siste måneden og det håper jeg at jeg fortsetter med. Har nok reserver ja:-))

Skrevet

uke 40 og gått opp 12kg...

Skrevet

Uke 37 i morgen og har gått opp 11 kg.. Begynte å bli ødematøs i bena i helgen så kan jo hende det røyner på noen kg vann de siste ukene:( Håper ikke det..

Skrevet

uke 34 og opp 15 kg. Synes selv det begynner å bli nok, selv om det ikke synes SÅ godt. Er lang og tynn fra før.

Vekta kan være den samme bare alt er bra med baby :-)

Skrevet

slår dere alle...uke 38+6 og gått opp 24kg!!!!

håper virkelig det går like fort av som det kom på!!!!!

Skrevet

34+2 nå og gått opp ca. 15 kg. sikkert litt mer nå.. har ikke vært på vekta siden kontrollen i uke 32 :P

Skrevet

har termin om 4 dager og har gått opp3,5kg tilsammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...